Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 Avant C5 2000 umpiot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A6 Avant C5 2000 umpiot

    Tietääkö joku mistä tuohon saisi vielä kohtuullisia varaosa umpioita, yrittänyt etsiä mutta tuntuvat olevan kiven alla? Tällä hetkellä halogenit mutta suunnittelin ostaa toiset umpiot jotka olisivat Xenon hyväksytyt ja iskeä ne kiinni tarvikkeineen. Yksi mahdollisuus tietenkin on iskeä uusiin taikka nykyisiin sitten xenon projektorit kunhan katsatus varmuus on olemassa, tosin sekään ei ole ongelma jos löytyy orkkis xenon umpiot.

  • #2
    Saksan ebaystä saa ihan suht halvalla uusia Depon valmistamia xenonumpioita. Hyväksynnät on kunnossa mutta muuten on laatu vähän niin ja näin.

    Comment


    • #3
      http://www.ebay.de/sch/i.html?_nkw=a...edirect=mobile

      Comment


      • #4
        Tämänkin asian kanssa päästiin taas eteenpäin, kiitos foorumien ja Aokinin :) nyt pieniä korjauksia umpioihin vielä ennen kuin uudet projektorit saapuu hollannista.

        Comment


        • #5
          kuvalinkki

          Tuosta vielä after-kuva niille joita se saattaa kiinnostaa. Itse olen tyytyväinen tulokseen ja taas näkee tien päällä. :)

          Comment


          • #6
            Mitkä projektorit sinne sitten tuli? Itellä vakiot xenonit ja aaivan onnettomat. Lasit just kiillotin, mutta ei ne paljoa vaikuttanu.

            Comment


            • #7
              https://youtube.com/watch?v=L5DjK9jlkgI

              Tilasin tuolta retrofitlabista tuon audi a6 c5 sarjan, täytyy tilata sähköpostilla koska ei löydy sivuilta. Siitä puuttui muttereita joita asennukseen tarvittiin mutta onneksi omasta pakista löytyi sopivia. Päivittyy samalla bi-xenoniin mutta katsastukseen täytyy napata splitterit välistä kun ei ole pitkille xenoneille hyväksytty nuo umpiot.

              Comment


                #8
                Mulla olisi seuraavat ylimääräisenä
                https://www.retrofitlab.com/en/xenon...rojectors.html
                Ostin joskus nuo mun ex c5sta varten mutta hyllyssä ne pyörii vieläkin. Jos joku tarvii niin voisin myydä ne pois maleksimasta.

                Comment


                • #9
                  Tähän vielä päivityksenä: Katsastus meni heittämällä läpi kun oli otettuna solenoidin johdot irti kun ei ole xenonien hyväksyntää pitkille. Kommenttina vaan et ompas hyvät valot noin vanhaan autoon.

                  Comment


                  • #10
                    Mitäs ne FX-R:t kustansivat?

                    Comment


                    • #11
                      165 € posteineen oli tuo asennussarja. Täytyy tosiaan tilata niiltä sähköpostitse, johon vastaavavt lisäohjeet koska ei löydy suoraan valikoimasta. Itsellä meni n. 1,5 vk kunnes saapuivat lähimpään postin pisteeseen.

                      Comment


                      • #12
                        Voisitko pistää sen tilausmeilin vaikka YV:nä, niin menisi kerralla oikein?

                        Comment


                        • #13
                          Kauan kesti, mutta vihdoin sain puuhasteltua valot autoon.
                          Asennus meni kuin Strömsössä ilman ongelmia ja melko nopeasti.
                          Kaikki mutterit eivät olleet paketissa mukana, mutta M4 lukkomuttereitahan on kaikilla kaapit pullollaan.
                          Kaukovalojen liitännän joutui sitten itse myös virittämään, kun ei ollut koko liitintä osissa.
                          Valokuviot on hyvät ja selkeästi aiempaa kirkkaammat, joten kannatti vaihtaa.

                          Comment


                          • #14
                            Mulla on nyt umpiot pöydällä ja pestynä, mutta kun mä olen ohjeiden mukaan asentanut sen banaanin mallisen levyn sinne ja yritän asentaa projektoria paikalleen, niin se kolmas kiinnityspiste tuntuu olevan eri tasossa kuin ne kaksi jotka ovat siinä banaanissa kiinni. Tuleeko se projektori asentaa vähän niin kuin vinoon vai puuttuuko multa nyt jotain mitä mä en tajua? Kuuluuko siihen jättää se oranssi kumituki paikoilleen vai ei?

                            Edit: Siis ero vanhaojen ja uusien projektoreiden välillä on, että vanhoissa 1 niistä kiinnityspisteistä on eri tasossa kuin ne kaksi muuta ja uusissa kaikki kolme on samassa tasossa.

                            Edit2: Tuolla Tepon sivuilla kuvassa kummittelee 4kpl jotain mustia holkkeja, joita ei mun paketissa tullut mukana. Pitäisikö siihen yhteen laittaa joku tuollainen?
                            https://speed-autoteile.fi/index.php...oduct_id=29657

                            Edit3: Kirjataan nyt tuleville sukupolville muistiin, että kannattaa pyöräyttää projektoria 180° ja kokeilla uudestaan…

                            Edit4: umpiot paikallaan valot näyttivät reilusti liian alas, mutta niistä fyysisistä korkeudensäätöruuveista sain valot osoittamaan samalle korkeudelle kuin mihin ne näyttivät ennen remppaa, tosin pelkääjän puolen valon säätövara riitti just ja just. Oikeampi tapa olisi ollut varmaan ohjelmallisesti ajaa ne paikoilleen, eikös? Onkohan mulla jäänyt joku prikka molemmista laittamatta kun ne näyttivät tasan yhtä paljon liian alas?
                            Viimeksi muokannut KKop; 26.8.2021, 00:44.

                            Comment


                            • #15
                              Nyt ilmeisesti pitkät näyttää puiden latvoihin, ne kun säätyvät samalla.

                              Comment


                              • #16
                                No perhana. Tuota en tullutkaan ajatelleeksi. Toki nyt ne xenonien pitkät näyttävät oikein, eli autolla uskaltaa ajaa kunnes ongelma on setvitty.

                                Edit: Olisikohan ne xenonit olleet säädettävissä ohjelmallisest oikeaan korkeuteen ilman, että ne vakiopitkät olisi menneet persiilleen?
                                Viimeksi muokannut KKop; 26.8.2021, 16:31.

                                Comment


                                • #17
                                  Olikohan kellään näkemystä tuosta jälkimmäisestä kysymyksestä, siis että olisiko ajovalot saatu säädettyä ohjelmallisesti niin, että vakiopitkät eivät olisi muuttaneet säätöjään?

                                  Comment


                                    #18
                                    Ei olisi saanut, koska korkeudensäätömoottorit vaikuttaa samalla tavalla siihen koko levyyn missä lyhyet ja pitkät valot ovat kiinni. Laitoin C5 jossa tehtaalta lähivalot xenoneilla tuon retrofitlabin sarjan, katsastuksssa mainitsi että molemmat ajovalot näyttävät aavistuksen liian alas. Täytyy pimeällä katsoa näyttääkö pitkät sopivalle korkeudelle. VCDS:llä sitten muutosta korkeuteen jos tarvitsee. Autossa on valojen automaattinen korkeudensäätö, ei siis sitä säätörullaa.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X