Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

OEM led rekisterikilven valot...

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• OEM led rekisterikilven valot...

Tilasin Slamitilta OEM osat A4 B8:iin. Perille tuli 2kpl valoja, 2x2kpl liittimiä ja 4kpl johtimia. Sarjan kasauksessa tuli sitten probleemaa; johtimet olivat samaa sukupuolta, eli 2xnaaras-naarasjohdin ja 2xuros-urosjohdin. Mun järjen mukaan pitäis olla naaras-urojohtimia kaikki 4kpl...

Apuja!

Ota vanha rekisterikilvenvalo irti ja katso natsaako liittimet. Noita on ainakin kolmea eri mallia. Halogen, LED ja FL-LED takavaloilla varustettuna vaihtuu myös kilpivalojen liittimet.

Comment

Vähän OT: Ebaysta ois saanu samaan hintaan koottuna http://www.ebay.co.uk/itm/191579994182
      Omaani laitoin noi viime viikolla.

Comment

Siis liittimet on aivan oikeat...pienempi sopii polttimoom, ja isompi sitten taasen auton liittimeen, eli siihen mikä on kiinni nykyisissä myrskylyhdyissä. Mutta tosiaan nuo johtimet vaikuttais nyt vääriltä. Näillä saan kyllä mielestäni auton nykyiset liittimet hienosti yhteen ja uudet polttimot keskenään yhteen, mutta...

Comment

Tein ton projektin viime syksynä B8:iin ja siinä piti kyllä katkoa piuhoja ja kolvailla. Kun vielä muistais miten toi piti tehdä. Löysin sillon joltain jenkkien foorumilta muistaakseni ohjeet.

Comment

Olen itsekin kirjoittanut tuosta Audizinelle. B8:ssa ei tarvitse muuta kuin joko vaihtaa hehkulankavalojen liittimet ledeihin sopiviin tai tehdä adapterijohdot, kuten tuossa Nicon ebay-linkin kuvassa. Vastuksia ei tarvitse OEM-valojen kanssa. Itse tilasin aikanaan Speediltä osat ja tein adapterit itse, koska monet myyjät pyytävät niistä aivan poskettomia summia.

Ongelma on tosiaan se, että liittimiä on erilaisia ja varmaksi ei voi sanoa kuin tarkistamalla autosta, mutta karkeasti jako menee
            08-09 hehkulankatakavalot = liitinmalli 1
            10-11 led-takavalot = liitinmalli 2
            12 => = Facelift, ledit suoraan tehtaalta

Comment

No löytyhän ohjeet: http://www.edition38.com/forums/inde...2#entry5440061 , nyt tarvii sit vaan virkistellä kolvaustaitoja.

Hieman on kyllä IMO arveluttavasti markkinoitu Slamit:in puolesta tää paketti...

Comment

Jep, samankaltaisilka ohjeilla tein omani. Tuli kans askarteluprojekti vähän yllätyksenä... :D

Comment

Working...
                X