Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ89 90q:n jarrutehostuksen muutos alipaineellisesta hydrauliseksi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ89 90q:n jarrutehostuksen muutos alipaineellisesta hydrauliseksi

    Tekniikanvaihtoprojektin takia 10v:n jarrut tulisi päivittää vastaamaan 20v:n jarruja. Valitettavasti tehdas on suuressa viisaudessaan tehnyt kyseisten autojen tehostuksen eri tavalla.

    Onko iso homma vaihtaa tehostus alipainejärjestelmästä hydrauliseksi? Tekniikanluovuttajalötköstä voisi saada jotain tehostukseen liittyviä osia.

  • #2
    Ei kellään olis esim. S2:sta lähellä josta voisit käydä kurkkaamassa mallia toteutukseen ?

    Comment


    • #3
      Ei ole. Ohjaustehostimen pumpun(+letkut) vaihdat mallia tandem sekä luonnollisesti sen jarrutehostimen. Saattoi jotain pikkunippeliä joutua vaihtamaan mut en tarkkaan muista kun omasta vaihdosta yli 10v aikaa.

      Comment


      • #4
        Eikös toisessa aloittamassasi ketjussa mainittu että tehostustavalla ei ole merkitystä vaan pääsylinterin koolla. http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=141402

        Comment


        • #5
          Alkuperäinen kirjoittaja Japi Näytä viesti
          Eikös toisessa aloittamassasi ketjussa mainittu että tehostustavalla ei ole merkitystä vaan pääsylinterin koolla. http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=141402
          Kuka antaa todistuksen että suurentamalla pääsylinterin saman kokoiseksi kuin alkuperäisessä kaikki on ok? VW-Autolle kyselyä laitoin, ei vastauksia. Jos inssille riittää hydrauliseksi muutettu tehostus niin teen sen niin.

          Comment


          • #6
            Tarvitaan pumppu, pommi, letkut ja tehostaja. Pääsylinteri käy vanhasta.

            Comment


            • #7
              Moottorin luovuttaja-auto on vielä tallessa, tommosesta 200 tq:sta taitaa saada kaiken tarvittavan irti :) Pommi ja vihreä kulta, aiai :D

              Comment

              Working...
              X