Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a3 8L quattro etupää kolisee

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi a3 8L quattro etupää kolisee

    Vaihdettu tukivarsia ja puslia. Silti sama v*tun kolkotus töyssyissä, esim mukulakivitiellä, samanlainen kuin kallistuksen vakaajan tukivarsien ollessa erittäin väljät.

    Menee hermot ihan tosissaan jo tuon ruuvaamiseen.

  • #2
    Ootko kattonu kallistuksenvakaajan runkokumeja? Ite vaihoin golffiin viikko sitte ja loppu kolinat. Toiset vois olla iskarin yläpäät

    Comment


    • #3
      Iskareiden yläpäille ääni täältä. Ei muutenkaan tee pahaa noita tarkistaa. Kuuluuko ääni kun kääntelet paikallaan rattia, mielellään vielä epätasaisella alustalla, jotta kuormitus olisi maksimaalinen? Mulla ässässä satunnainen, mutta erittäin ärsyttävä pauke paikantui väljiin yläpään laakereihin.

      Comment


      • #4
        Alkuperäinen kirjoittaja mäggäri Näytä viesti
        Vaihdettu tukivarsia ja puslia. Silti sama v*tun kolkotus töyssyissä, esim mukulakivitiellä, samanlainen kuin kallistuksen vakaajan tukivarsien ollessa erittäin väljät.

        Menee hermot ihan tosissaan jo tuon ruuvaamiseen.
        Tiedän tunteen. Kyse oli tosin 3bg Passatisa. Vuosia jatkunut kolina, jota ei kukaan löytänyt, johtuikin iskareista. Siis kolisivat jo heti uudesta alkaen. Ei välttämättä se todennäköisin syy, mutta yksi mahdollisuus.

        Comment


        • #5
          Onko jarrupalat kuinka jo syöneet satulan kannakkeiden vastinpinnat "väljiksi"? Omasta loppui epämääräinen kolina kun vaihtoi eteen toiset jarrusatulat kannakkeineen.

          Comment


          • #6
            paljon on kuulemma ollu "viallisia" puslia vaikkei väljä näy rullilla mitenkään...
            Kallistuksen vakaajan tangosta kannattaa lähteä liikkeelle,vaikkei se väljälle tunnukkaan, ja siitä sitten alatukivarren puslien uusintaan!
            Viimeksi muokannut Miikhail; 4.9.2015, 20:02. Perustelu: päivitystä..

            Comment


            • #7
              Juu nuo iskarin yläpään laakerit kumeineen mulla on jo tuohon. Pitää käydä saalistamassa nuo kallistuksenvakaajan kumit. Veikkaan että otan nuolesta polveen jos noidenkaan jälkeen ei vielä hiljene lähellekään normaalia. Tämä homma alkoi vasta kuukausi-kaksi takaperin.

              Comment

              Working...
              X