Kuinkas ton laakeripesän saa irti tolpasta.Pitääkö prässätä? Soitin kahdelle käyttöauton ruuvarille ja kumpikin sanoi että kun ottaa ne neljä pulttia pois takaa niin pitäs irrota käsin mutta aika hiljasta on.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
a4 etupyöränlaakerin vaihdosta
Collapse
X
-
Voisko normaalia leveemmät vanteet tai painavammat rengas/vanne yhdistelmät aiheuttaa tuollasta. Mulla nimittäin laukes tuo ohjausvaihde kun pistin kissannahat ja 18" vanteet silleen niinku melkeen heti. 16" normipyörillä ei ollu mitään viitteitä tuosta. Tai noin mä sen arvioin. Tuli hieman raskaampi nimittäin kääntää 245/40 renkailla kun 225/50.
Comment
-
Jaahas, pakko kait se on sitten uskoa, ettei SKF-laakereidenkaan laatu ole enään kovin kummoinen. Tätä olen epäillyt siitä lähtien, kun löysin SKF-boksista made in banaanimaa -tekstin. Luulisi autotehtaalla olevan sellaiset laakerinasennuslaitteet, ettei asennusvirhettäkään voida syyttää näissä lakruvaurioissa.
Comment
-
T. Laakso
Ne laakerit saattaa mennä senkin takia että suunnittelussa on hyväksytty niihin kohdistuvaksi aika suuria rasituksia, suurempia kuin pitäisi? Molemmissa Mitsubisheissä kesti 350tkm, nyt tässä audissa meni jo 140tkm:ssä... Samoja laakereita kaikki tyynni, mutta eri konstruktio ympärillä.
Comment
Comment