Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi S8 D2 takapusla väljä, onko olemassa tarvikeosaa?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi S8 D2 takapusla väljä, onko olemassa tarvikeosaa?

Takatukivarren laakerointi välyksellinen, vasemmalla takana ulompi ja ylempi kertoo katsastuksen hylkykortti. Onko tiedossa, saako tuon vaihtaa koko osan vai onko se osa saatavilla sellaisenaan ja meneeko marmori- vai tarvikehommiksi?

Tuolta tilasin itselle alustan osia kun ei osia löytynyt Suomesta kuin merkkiliikkeestä.Katalogit aika huonosti tuntee...Itse vaihtaisin koko tukivarren jos ei ole omasta takaa vehkeitä vaihtaa puslia.

Jos säätötankoja ei ole avattu vuosiin niin melko varmasti joudut uusimaan myös ne jos meinaat saada pyöränkulmat säädettyä. Sääätötangot taisi olla tuolla n.50e ja merkkiliikkeessä n.200e/kpl.

Lisäksi myös ne epäkeskolevyt joilla takapää säädetään voi olla finaalissa. Niitä ei tainnut saada kuin originaaliosana.

https://www.rexbo.de/audi

Mulla meni yli 2vkoa ennenkuin osat tuli tuolta joten siellä auton alla voisi olla hyvä käydä könyämässä ensin ja katsoa mitä muuta tarvii..

Comment

Kiitos, itse asiassa pusla löytyi jo merkkitiskiltä, se oli 52 escudoa ja noita säätötankoja on availtu vuosittain nelipyöräsuuntauksissa, joten olen toiveikkaana, että saadaan läjään helpolla =)

Comment

Working...
      X