Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C5 A6Q/A6QV8 pyöränkulmat?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C5 A6Q/A6QV8 pyöränkulmat?

Moi

Onko joukossamme tietäjää, joka voisi kertoa mitkä ovat pyöränkulmien asetusarvot A6 4.2Q:lle, joka on varustettu tehtaan sporttialustalla?
    Onko eroa S6:n arvoihin?

Tai onko kapeakorisessa samat asetusarvot?

Ihan lähitulevaisuudessa täytyisi teetättää nelipyöräsuuntaus ja haluaisin varmistaa, että säädöt tehdään oikeiden speksien mukaisesti.

Luulen jotta virma joka sen tekee tietää paremmin.
    Muistaakseni on kaksi erivaihtoehtoa kapeakorisissa ja määräytyy akselimassojen mukaan, näin minulle kerrottiin kun omani käytin.

Luulen myös jotta ässässä ja tuossa sinun 4.2:sessa on samat kulmat.

Comment

Mä luulen että tarpeeksi tarkkaa tietoa saa esim Elsasta. Onhan täälläkin ollut useampia tapauksia joissa on pyörät suunnattu väärillä ohjearvoilla. Itselläni ei tässä tapauksessa olisi 100% luotto suorittavaan firmaan.

Comment

Andre osui asian ytimeen, eli yritän välttää turhan duunin varmistamalla asian etukäteen.
        Ässän kohdalla tilanne on paljon selvempi. Tämän kanssa saa olla varovainen, koska poikkeaa loppujen lopuksi yllättävän monessa kohdassa kapeakorisesta kutosesta...

Comment

Tälläinen löytyi ;)

Eli kapeakorisessa omansa ja täysimoottorillisessa omansa.
          Allroad mukana myös...
          Attached Files

Comment

Autodata antoi tällaiset blanketit. S6 vakioalustalla ja A6 arvot 1BD/1BE varustekoodeilla.
            Attached Files

Comment

Tuo mun tiedosto on siitä tytönnimisestä ohjelmasta lähtöisin ja näyttäisi täsmäävän tuon kanssa.
              Kiitos Mikko :)

Comment

Näytti olevan Jarin löytämä dokumentti sanasta sanaan sama minkä itse tuolta ohjelmasta tarkistin. Eri dokumentteinä tosiaan with ja without V8 engine arvot.

Comment

Onko näissä sit kuitenkin eri ET luku orkkisvanteissa?

Jos oikein olen ymmärtänyt, että:

ET45 = pikkukoneet
                  ET35 = V8 koneiset
                  ET25= Allroad

?

Comment

Näin olen ymmärtänyt, mutta Allroadista en ole varma.

Comment

Juniku, vahvistan Allroadin ET:n. Sitä sai myös loppuvuosina myös RS4-vanteilla joiden ET on 20.

Comment

Working...
                      X