Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

sopivatko vanteet a6 2.7

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

sopivatko vanteet a6 2.7

olen lukenut että audi a6 2.7 bit. quattroon on hankala löytää sopivia vanteita. olen kysynyt haaparannasta kmdack liikkeestä kun kuulin että ois edullisia tarjosivat tämmösen paketin 16" - SvF Solgen + 205/55-16 Bridgestone Noranza eur755,- sopivatko nämä kyseiseen autoon auto on vm. 2000 oisko kellään tietoa tästä mahtuvatko vai ottavatko kiinni jarruihin tai muuta huomioitavaa .

No eihän se selviä kuin kokeilemalla ellei jollakin ole juuri samoja vanteita biturbossaan. Tuskin on..
    Renkaita kannattaa ehkä vielä harkita. Ainakaan lehtien rengasvertailut ei kovin ylistäviä kommentteja noranzoista kirjoitelleet.

Comment

Kysyt sieltä että sopiiko kyseinen vanne sun autoosi. Jos sopii niin tilaat ne. Ja kun menet paikanpäälle ne hakemaan niin laitat ne siellä alle. Jos ei sovikkaan niin liikehän vaihtaa ne semmoisiin mitkä sopii. Eli et ole velvoitettu ostamaan semmoisia vanteita mitkä ei autoosi käy jos liike väittää niiden käyvän.

Comment

on aika harva 16" vanne joka ei ota jarrusatulaan kiinni

Comment

Tuossa listan ensimmäinen, Maranello, pitäisi sopia 16-tuumaisenakin. Hintaa jossain 500 kinttaalla per sarja. Itselle, mulla on samat etujarrut kuin 2.7bT, tullee tuollaiset kesäksi 17-tuumaisena.

Comment

Maranellot (16") on mulla kesäkumeissa, ja sopivat kyllä, paksujenkin jarrupalojen kanssa.

Jarrupalojen kuluneisuus kannattaa ottaa huomioon. Jos on kuluneet jarrupalat, niin joku vanne saattaa juuri ja juuri mennä, mutta kun vaihtaa palat uusiin, nin ikävä ylläri odottaa...

Comment

AWS:n Dakarit mahtuu myös, ainakin 17".

Comment

Working...
              X