Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a4 b6 etupää ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • a4 b6 etupää ongelma

    ei löytyny hausta mitään nii koitetaan näin jos joltain sais pikku ongelmaan vastausta

    oon tässä joku aika sit huomannu että mulla on oikean puolen eturengas melkeen pari senttiä taaempana mitä vasemman puolen. otin renkaan irti mut en nähnyt että mikää siellä ois vääntynyt. onko tossa etupäässä mitään säätöä että sitä vois saada eteenpäin vai onko se voinu antaa jostain muualta periksi mut en vaan oo huomannu. (kolaroitu joskus?) tai mistä ne ensimmäisena antaa periksi jos on kolaroitu joskus??

    #2
    Apurunko vinossa?

    Comment


    • #3
      näkyykö selvästi jos se antaa periksi?
      oisko jossain räjäytykuvaa?

      Comment


        #4
        Täältä on tullut luettua tapauksista, että on ajaessa tullut renkaaseen kovempi tälli ja sen jäljiltä apurunko hiukan vinossa - ei edes tarvitse siis olla välttämättä kolaroitu.

        Mulla ei valitettavasti ole enempää tietotaitoa asian suhteen; itse veisin asiansa osaavalle pajalle tarkistettavaksi (jos asia häiritsisi riittävästi). Googlesta voi löytyä kuvia tms. apuja; "subframe" englanniksi.

        Comment


        • #5
          etupään rakenne

          Kyllähän vanhoista merkeistä näkee jos apurunko vasta siirtynyt. Toki tuo suuntauksen vaatii, mutta tarkistus ja vanhoihin merkkeihin kiristely ennen pajalle ajoa.

          Comment


          • #6
            koitampa tutkia asiaa, kiitos näistä

            Comment


              #7
              Sisälokarin takana on apurungon kohdistusreiät, kannattaa kattoa onki kaikki linjassa molemmilla puolilla.

              Comment

              Working...
              X