Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

BBS lemanse vanteet ja soitin update

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    BBS lemanse vanteet ja soitin update

    Mihinkähän hintaan BBS lemanse vanteet saisi ostettua?
    Onko jollakulla kokemusta 18" ko. vanteista.
    Oirun nätit ovat. Ja sitten pitäisi löytää alkuperäisen hightec kasettisoittimen tilalle.
    Mikä olisi hyvä vaihtoehto?

    #2
    taitaa olla abs-controlleri menossa. sen voi itse irrottaa, purkaa ja tinata paremmin ne kaksi paksumpaa johdinta niiden silikonisuojien alta, jos niissä näkyy vikaa. muuten kannatta lähettää modulemaster firmaan jenkkeihin ellei löydä purkaamosta vastaavaa uudempaa halvalla. uusi maksaa maltaita jos sitä edes erikseen abs-modulista myydään.

    tosta korjauksesta löytyy netistä dokumentti. tais olla jollain ruski b5passat sivulla tms.

    Comment


    • #3
      Missä tuo kontrolleri muuten on? Onko se siinä samassa yhteydessä missä on ABS pumppu ym härpäkkeet? Eli siinä paisarin vieressä olevassa osassa. (nyt en keksi sen oikeaa nimeä)

      Comment


      • #4
        Tuntuu uskomattomalta mutta kaverini ex-TT:ssä oireet olivat samat ja syy löytyi pitkäkestoisten etsintöjen jälkeen - Joku ahtoletku oli revennyt ja kun antoi hiukan enemmän monoa niin ESP pois päältä jne. Korjaantui letkun vaihdolla (en muista mikä letku se oli, mutta päälle päin ei näkynyt mitään ja halkeamakin oli juuri letkun alla piilossa).

        EDIT: tässä suora linkki sinne ruski Passat sivuston ohjeeseen

        Comment


          #5
          turbokoneessa kannattaa aina ensimmäisenä tehdä paineistustesti joka vikaan. Nyt on itsellä pysynyt puol vuotta vuodot poissa motoparkin jälkeen.

          On kyllä kuullut välillä aivan ihmeellisiä oireita noissa sähkövioissakin.

          Comment


            #6
            20" vanteet

            ...sopivatko 20" pyörimään Audin S4?

            Comment


            • #7
              Kannattaisi vielä ensin tarkistaa että ABS-anturit on oikein paikallaan. Ne kun ovat vaan työntämällä siellä koloissa. Minulla oli hammaskehä rikki ja sen takia ABS:t eivät satunnaisesti toimineet. Mutta ei se noin temppuillut...

              Comment


              • #8
                missähän nämä abs anturit on s4 vm.-01. abs valo palanu jonkin aikaa ja pikahuollossa ei pystyny koneella nollaamaan. Toinen vika niin muuten hyvin pelanneessa ässässä on noi etujarrut. Tohon on laitettu porschen jarrut ja ne meinaa välillä mennä jumiin? kesällä kanssa jo meinasi välillä kitistä!

                Comment


                • #9
                  Siellä ne on missä pyörän navatkin. Takana ne on akselin etupuolella, edestä en tähän hätään muista. Helppo ne on sieltä löytää kun käy kurkkaamassa.

                  Comment


                    #10
                    eessäkin ABS etupuolella. niihin porschen jarruihin pitänee ostaa korjaussarja tai ainakin koittaa niitä sylintereitä herkistellä. jos niiden suojakumit on menny niin korjaussatsi tilalle.

                    eilen illalla kävin ekaa kertaa kokeilemassa ilman ABS/EDL(jarrun kuva tulee FIS-näyttöön ja abs palaa kokoajan) ja ei tuntunut juurikaan eroa perus hauskanpitoon. jarrut toimi yllättävän hyvin vaikka ei ole mitään etu/taka pakettia vaan eessä 342 movit ja takana ecs stg1.

                    Comment


                      #11
                      Revotec ahtomittarit

                      Onkohan Revotec tuotteet minkä laatuisia?
                      Ahtomittarin ko. firmalta ostin. Ostinko sutta
                      ja sekundaa?

                      Comment


                      • #12
                        sori nyt meni abs/air bagit sekaisin! Eli mun ässässä palaa toi air bagin valo ja ei saanut pikahuollossa nollatttua. Onko kellään kokemusta tai tietoa missä vika? ja noista jarruista vielä saako suomesta mistään muualta kuin hki (porchen liike) ensinnäkin jarrupaloja ja sit niitä mahdollisesti huonoksi menneitä kumeja?

                        Comment


                          #13
                          osista ei ole tietoa, mutta toi airbagin valo voi johtua istuimen alla olevista liittimistä. kato että ovat kunnolla ja kunnossa.

                          Comment


                          • #14
                            Tähän ketjuun on pakko kommentoida, että alkuperäinen kirjoittaja on kolmen minuutin sisällä editoinut (tosin jo aikoja sitten vanhan forumin aikana) kaikki viestinsä puuta heinäksi alkuperäisten vikakyselyinen sijaan. Motiiveja en käy arpomaan, mutta auto kuitenkin on ollut myynnissä ilmeisesti useampaan otteeseen myös tällä forumilla: http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=49923

                            Lisätään tässä vielä se, että toki on mahdollista, että forumi on sekoillut, mutta kovin kummalliselta tuntuu kannasta löytyvät editointiajat. Täytynee kaivaa jostain vanha forumi backup ja palauttaa alkuperäiset viestit.

                            E: Alkuperäinen kirjoittaja lähetti viestin, jonka mukaan viestit on editoitu koska vika löytyi hapettuneesta piuhasta eikä hän osannut sitten tuhota viestiä, joten laittoi uudet kysymykset.
                            Viimeksi muokannut salonenm; 9.4.2007, 21:26.

                            Comment


                              #15
                              Joskus aikonaan ESP temppuili. Eli ei toiminut. Kyseinen valoefekti syttyi eikä kojetaulusta sammunut. Kysessä oli hapettunut piuha/liitos jossain päin konehuoneen alaosaa. Huoltomies sen sieltä oli pongannut kun vaihteli eturemmiä. Tämän kummemmasta ei ollut silloin kauan sitten. Ja nytkun tähän aiheeseen on lukittu kaikiki viestini niin siitä vain. Joskus voi kysyä ihan allekirjoittaneelta ihmetyksen aihettaan, ennen kuin tunailee.
                              Muutokset alkuperäiseen viestiin liittyivät rajalliseen kapasiteettikäsittelyyn (oman kapasiteetin) foorumin toiminnassa. Kun ei voinut otsikkoa muuttaa eikä viestiään poistaa. Sitten vastaukset omiin kyselyihin, BBS lemans --> hyvät ja kalliit, ostin BM racingit 235/40 18. Sitten tohon 20" vanteisiin, menevät alle 245/30 20", mutta ei oman autoni madalluksella sovellu kuin näyttelykäyttöön. Omassa lähes maksimimadallus Koni/H&R. Eli ostin sekä 20" että 18". Nyt kakskymppiset omassa mecessä. Ja hyvin pyörivät vielä hetken ennen kuin uudet tulevat.

                              Comment


                              • #16
                                Lisätään tähän oma julkinen Anteeksipyyntö siitä etten kysynyt asiasta suoraan Sinulta. Forumin lukijoista tuli vain noottia epäilyttävistä viesteistä, joten lukitsin viestit.

                                Comment

                                Working...
                                X