Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Täydellinen + laillinen xenon jälkiasennus.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Täydellinen + laillinen xenon jälkiasennus.

Eli otsikon mukaisesti olisi tarkoitus ajatella
    4F kutoseen xenon jälkiasennusta kaikkine automaattisine korkeudensäätöineen. Eli löytyykö kokemusta foorumilta tällaisesta operaatiosta, jossa autoon rakennetaan lailliset xenonit? Umpiot on jo tiedossa, korkeudensäätömootoreita saa myös kaupasta samoin näitä antureita. Mitä muuta tuo tarvitsee? Onko tämä edes rahallisesti järkevää? Vcds:llä saanee koodattua kaiken tarvittavan?

Jonkinlaiset silmienpesimet pitäisi myös asennella. Rahalliseen järkevyyteen en ota kantaa, mutta paremmat valot tuolla muutoksella saa.

Comment

Aivan, pesurit. Purkuautosta saa varmaan rakennettua jonkinlaiset pesurit. AVK:lta pitäis hakea uusi puskuri muutenkin, kun emäntä teki lähempää tuttavuutta naapurin Volvon kanssa.

Comment

umpiot, itse xenon muutossarja ja pesurit. Noille itse Xenonie autom.säätö. niille oli joku tietty vuos raja, mistä eteenpäin pitää olla... nyt en muista itse, mistä vuodesta eteenpäin.

Comment

Taitaa 4F tarvita kuitenkin jo automaattisen korkeudensäädön. Olisko raja mennyt 2000-luvun alussa? Onko kellään käryä noista akselien antureista, millanen homma asentaa? Mitä piuhoja ja mihin? Ainakin korkeudensäätömoottorille vai ottaako tiedon muualta?

Comment

Kannattaa suoraan tilata Kufatecilta johtosarja korkeudensäädölle. On muuten melkoinen savotta jo kytkentöjen selvittelyn osalta. Ameriikan foorumeilta luulisi tuosta myös löytyvän enemmän juttua tai motor-talk.de foorumilta.

Comment

Koko romuhan tuo on melkonen savotta :D On tullut mietittyä tätä jo jonkin aikaa. Eniten itseä mietityttää pesurien asennus eikä niinkään itse xenon proggis.

Comment

Jos originaalit pesurit meinaat, niin kannattanee selvittää ensin onko se puskurimuovin takana oleva palkki samanlainen. Meinaan että onko niille hyppyheikeille paikka myös sellaisen puskurin palkissa, jossa ei ole pesureita.

Comment

Leimalle kelpaa vaikka kakkos golfin lasinpesu suuttimet valoille. A8 sai leiman sellasilla. Ilmeisesti pääasia että sinne ainetta tulee vaikka ei mitään pesiskään. Eli 5mm silikoniletkua ja haaralla tuulilasilta tai suoraan moottorilta.

Comment

Siis eikö tässä ole pesurit jo vakiona? Kyllä mulla ainakin oli pesurit,vaikka halogenit olikin.

Comment

Olisko Suomi-autoissa vakiona? Mun Saksan tuonnissa ei ainakaan ole. Hyvä tietää, että pesurit toimii mistä vain.

Comment

Löytyyköhän näitä pesurisuuttimia ihan motonetistä sekä tuota letkua ja T-haaraa? Pitäs ite jonkii näköset värkätä tuohon A4 B5 korilliseen. Itellää on toki RS4-mallinen puskuri edessä (lasikuitu siis...) Niin onko minkälaine homma asentaa kyseiseen Vagineeseen?

Kannattaako T-haara liittää pumpulta vaiko jostakin pumpulta tuulilasille tulevasta letkun kohdasta?

Comment

Eikö nuo osat löytyis purkamolta, olisi sitten originaalia tavaraa?

Comment

Kyllä siellä on automaattinen korkeudensäätö valoissa jo valmiina.

Comment

Motonetistä tuntuis löytyvän joo, tommonen yleismallinen systeemi, käypi kait sitten vähä kaikkiin. Teoriassa pitäs toimii, katotaa joutuuko sitte yhtää soveltamaan... :)

Comment

Working...
                              X