Työkaveri vaihtoi hammastangon kun vanha heitti nesteet pihalle. Nyt on saanut nippuun ja menossa kulmien säätöön huomenna. Bägin valo palaa ja vikakoodina katkos ratin bägin piirissä. Onko mahdollista että tuo kaapeli ohjaustangossa menee rusetille jos on joutunut kääntämään rattia kierroksen tms asennusvaiheessa vai onko vain huono tuuri tai jokin liitin jalkatilassa irti?
Ilmeisesti aika työläs homma oli vaihtaa tuo hammastanko ja työkaverilla rupee pinna kiristymään kun homma ei mene kuin strömsössä. Oli jotain häikkää myös luistoneston kanssa kasaamisen jälkeen, rutisi aivan kuin auto luulisi sen menevän sladissa ja yrittää korjata tilannetta?...
Jos joku viitsisi jeesata niin yritän sitten kääntää tekstin toiselle kotimaiselle. Kuvat varmaan kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa..
Ideana oli ilmeisesti ottaa ratin bägi irti viikonloppuna, onko tähän laittaa jotain irrotus/ huomioonotettavia vinkkejä?
Ilmeisesti aika työläs homma oli vaihtaa tuo hammastanko ja työkaverilla rupee pinna kiristymään kun homma ei mene kuin strömsössä. Oli jotain häikkää myös luistoneston kanssa kasaamisen jälkeen, rutisi aivan kuin auto luulisi sen menevän sladissa ja yrittää korjata tilannetta?...
Jos joku viitsisi jeesata niin yritän sitten kääntää tekstin toiselle kotimaiselle. Kuvat varmaan kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa..
Ideana oli ilmeisesti ottaa ratin bägi irti viikonloppuna, onko tähän laittaa jotain irrotus/ huomioonotettavia vinkkejä?
Comment