Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 c4 konepellin sopivuus UrS neloseen

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6 c4 konepellin sopivuus UrS neloseen

    Osaako kukaan kertoa meneekö heittämällä ilman loksujen/ puskurien yms.vaihtoa? Vaihtelen urssiin S6.n umpioita ja lasien vaihdon sijaan olis mahdollista sovittaa konepeitto laseihin sopivaksi. -Tulee nykyään jopa edullisemmaksi!
    Lokasuojia, vilkkuja tai muuta vastaavaa en ala vaihtelemaan.

  • #2
    Pitäisi käydä. Ei tosin ole etkaa tässä, jotta voisin varmistaa.

    Comment


    • #3
      Ihan heittämällä menee.

      Comment


        #4
        Konepelti menee kyllä, vanhanmallin vilkutkin saattaa sopia uuden mallin umpioihin.

        Comment


        • #5
          Mulla taitaa ollakin UrS4:ssa faceliftin umpiot jossa vanhat vilkut. Eikös ne oo hiukan eri muotoisetkin.

          Comment


            #6
            Eikai UrS4:ssä ole muuta faceliftiä, kuin A6/S6 mallimerkintään muuttuessa tapahtunut kasvojen kohotus?

            Comment


              #7
              Ei ole

              Comment


              • #8
                Sitä mä faceliftillä tarkoitinkin kun mallimerkinnän yhteydessä vaihtui keulan ilme. My bad.

                Comment


                  #9
                  UrS6:n umpiot saattaa sopia pikku jumpalla UrS4:n lampunlaseihin, siis jos lasit järjellisessä kunnossa.

                  No nyt en sitten näemmä sisäistänyt, mitä tässä piti tehdä.
                  Viimeksi muokannut Tolkkju; 23.1.2014, 12:17. Perustelu: Konepelti, ei lampun laseja!!!

                  Comment


                  • #10
                    Oot kaima ihan oikeilla jäljillä, noinhan sitä yleensä tehdään että kutosen umpiot tarvikkeena ja niihin nelosen lasit plus hiukan johtojumppaa. Ja avot on urssissa uudet ajovalot.
                    - No mulla on nyt nuo uudet S6 mallin umpiot, mutta lasien vaihdon sijaan vaihdankin A6:sen konepeiton.
                    Jaa että miksi? -No siksi että pelli maksoi puolet lasien hinnasta ja on parempi aihio kuin auton oma. Pirssi menee suvella maalaukseen joten pellin värilläkään ei ollut merkitystä.
                    Eli näin mennään perse edellä puuhun : )

                    Comment

                    Working...
                    X