Mistä saa jarrusatulanpultteja? Pääsi katkeamaan ja ois tarvetta.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Mistä jarrusatulan pultteja?
Collapse
X
-
taka_kAvainsanat: Ei mitään
-
Varmaan 10.9 luokan pultti riittäisi. Ite toki ottaisin 12.8 jos vaan niitä tarjolla olisi. Noi 10.9/12.8 luokan pultit on kuitenkin sen verran harvinaisempia (ja melko kalliita), että kannattaa varautua siihen, ettei sopivia kokoja löydy pulttipuodista.
Helpommalla varmaan pääsee jos marssii suosiolla marmoritiskille. Tosin ei niitä pultteja kuitenkaan ole varastossa, joten joudut sen parikolmepäivää vartomaan, kun pultit saapuu Ruotsin keskusvarastolta. Näin ainakin mulle käy aina, kun jotain yritän VAGilta hankkia.
Comment
-
Tiuha kierteisiä on pultti kaupoissa ja ne maksaa 0,5 - 3? riippuu pituudesta ja paksuudesta.
Löytyy ainakin, www.pultti.com
Täältä löytyy varmasti! Tiedän!
Yhdessä liikkeessä oma nimi komeilee listoilla... :)
Comment
-
Kaivetaan vanha topic esiin ku pisti silmään ensimmäisenä. Eli satulasta tippu pultit matkanvarrelle ja uusia nyt metsästän, ongelmana vaan se ettei juurikaan pultin specseistä ole tietoa (tiheäkierteinen ja m12?) pituudesta ei tarkkaa tietoa ole, ja olisi kiva tietää mitä nimeä tästä ''tiheäkierteisestä verkkokaupoissa käytetään?
Lähipuljuista ei löydy, joten Verkkokaupat saavat toimia jälleenmyyjänä.
Ps. saa ohjata suoraan toiseen topicciin jos parempi löytyy.
Alunperin kyseessä kuusiokolopultti, mutta myös kuusiopultti kelpaa jos löytyy oikeilla specseillä.
Comment
-
Tools:illa, Berner Pultilla, Etrassa ja muissa vastaavissa Jyväskylän myymälöissä ei ollut. Kävin sitten Audin jälleenmyyjän varaosatiskillä ja siellä oli tasan 1kpl hintaan 5€. Jostain Hydrauliikka-liikkeestä löysin sitten yhden m10x1,25x30 jonka ajattelin leikata sopivaksi. Surkea saatavuus tuntuisi olevan keski-suomessa, mutta kiitos Mehtälä:lle specseistä ja osanumerosta!
Comment
-
-
Ei ole kuusiokolo vaan se 12-kanta, etka antaa pituudet 33mm (N 90320802) ja 39mm (N 90367001), M14x1,5
e. niin eihän noista tosiaan kovuutta tiedä... ja ei ollutkaan kolopultti vaan 12-kantanen, eihän se sitten käy
Itse olen noita tiheäkierteisiä myös metsästänyt ja nyt tiedän että ei niitä vaan löydy mistään pulttiliikkeestä, olen ostanut aihion eli koko ja kovuus oikea ja sitten sorvannut siihen oikean kierteen ja pituuden, se on helpoin tapa.
ee. löytyihin sitä 50mm pituudella, 12-kolo laipalla, saanee muokattua halutunlaiseksi N 90986401, musta joten oletettavasti on kova 10.9 tai 12.9.Viimeksi muokannut Jabe; 13.7.2016, 08:45.
Comment
Comment