Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Voisko joku katttooautonsa alle

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Voisko joku katttooautonsa alle

Voisko joku urkin omistaja (voi olla että typ 81:ssä on sama osa) katsoa autonsa alle.

minun tarvitsisi tietää minkänäköinen on etuoikealla sijaitseva kumipusla. Tämä on siis se osa missä vaihdelaatikko kiinnittyy apurunkoon (suuri pyöreä kumimötikkä) tätä vasten kiristetään metallikuppi pultilla, minun autossani tämä kuppi on n. 2-3 cm irti kumipuslasta. Takapäässä sama kuppi on aivan kiinni puslassa.

Nyt ihmettelen onko kuppi kiristetty niinkuin pitää vai tulisiko kiristää enemmän? Kokeilin itse asiassa jo kiristää, en saanut mutteria liikkumaan mihinkään vaikka ei ollut yhtään ruostessa. Joten vaikuttaa että jenga on kiristetty loppuun saakka.

Toivottavasti jouku osaisi auttaa... dänx

Mulla oli pusla/t loppu elikkäs rikki..
    Perässä nähtävästi myös samanlaiset puslat jos ymmärsin oikein mitä tarkoitit..
    Sit nuo kumipuslat antaa aikas paljon perix.. Et ei mikään ihme jos ois vanhuutta väsynyt..

Comment

431 399 151 D ??

100 77--90 moott takatyyny vaiht alle (ei 2,4-D). . . . . . 18-1301 15.81 ???

Motonetti on ko. osan listannut vain 43/44:n osalle. Mutta etkan atp-haku antaa sille monia käyttökohteita.

Comment

En tainnut ilmaista itseäni kovinkaan selvästi. Tarkoitin vain että voisiko joku katsoa autonsa alle kuinka kireälle metallikuppi on kiristetty puslaa vasten.

Minun autossani puslan ja kupin välissä on 2-3 cm väliä. Pitääkö olla näin vai onko jossain vikaa?Kokeilin jo kiristää kuppia mutta vaikutti kun olisi jenga jo ruuvvattu pohjaan... Puslat on vaihdettu hiljattain joten eivät voi olla kuluneita.

Comment

Oma on tosin etuveto B4, ja voipi olla hiukan erilaiset kannakkeet, mutta laatikon takapään tuesta siis kysymys? Aivan samaan ilmiöön (parin sentin rako) kiinnittyi huomio kun taannoin oli nosturilla... Olin jo minäkin vähällä kysellä täältä.

Ilmeisesti siinä sitten kuuluu olla moinen väljyys, ellei muilla ole muuta näkemystä asiaan?

EDIT: Luin tarkemmin kysymyksen, eli eri paikassa tuo kannake on, mutta laatikon tuenta joka tapauksessa kyseessä.

Comment

Working...
          X