Pitäs ässää saada kenttään, nyt alustana on sline jouset bilstein nurburing (ei varmaan oikein kirjotettu) iskareilla. Auto on kyllä mukava ajaa tälläkin kokoonpanolla.. Mutta auton korkeus ei miellytä.. Kw2 maksaisi sen 1300 e Että onko kellään kokemuksia siitä alustasta kannattaako hommata?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia kw2 alustasta?
Collapse
X
-
ite kyllä tykkäsin omassa A4 B6:ssa tosta KW Var. 2:sta, samoin ku edellisessä VR6 kolmoskorin Golffissa. Mä tosin oon ajellu jo reilut 10 vuotta enemmän tai vähemmän matalilla autoilla, et vertailupohja ns. normialustaiseen on aika heikossa...
Takapäät noissa sarjoissa tuppaa jäämään aika ylös joissakin automalleissa, mutta siihenkin löytyy melko edulliset ja helpot lääkkeet kyllä.
Comment
-
Edellisessä autossa oli jomin säädettävä alusta ja siitä ei voi sanoa muutakun että paskaa saa ostamattakin.. Jos sen kw2:n laittas alle pitäs varmaan laittaa säädettävät koiranluutkin? Ne kyllä ois jo kun edelliseen autoon (golf iv) tuli ne hommattua mutta ei niitä tullut ikinä laitettua. Ongelmahan tässä on se että auto nykyisellä alustalla nii mielettyvä ajaa mutta se stance!
Comment
-
Itsellä tuossa profiilin kulkineessa nyt kohta vuoden ollut tuo alusta ja hyvin on pelannut. Näin talvella huonoilla teillä melko kivireki ajaa, mutta asiaan varmaan vaikuttaa myös talvirenkaiden profiili 235/35/r19 :D Kesällä sitten suunnilleen yhtä pintakova, kuin tuo vakio sportti alusta oli aikaisemmin. Tiputus varaa ainakin mun tarpeisiin ihan riittävästi myös takana.
Comment
-
Itellä oli edellisessä A4 B5:ssa KW2 ja tykkäsin, alusta toimi hyvin vaikka alustalle tuli ikää 10v minulla ollessa, senpä takia hommasin nykyiseen kulkineeseen saman alustan joka ollut alla 1.5v ja edelleen tyytyväinen alustaan. Nykyisessä kulkineessa talvella 225/50 donitsit niin ei ole niin kauhe kivireki ajella mutta kumminkin jämäkkä.
Comment
-
Lähes kaikkien alustasarjojen/coiloverien kanssa progressiiviset jouset on ainoa vaihtoehto katukäytössä. Sellaset kokemukset mulla ainakin on.
Hyvä esimerkki, kaverilla oli aikoinaan pikku Bemari missä oli KW2. Auto oli ihan järjettämön matala ja leveet kummit alla. Kun sit sinne vaihtu progressiiviset jouset, se oli ihan eriauto. Pysty jopa ajaan mukulakivi tiellä. :)
Comment
-
Mitähän VilleP tarkoitat yhdellä ja samalla kierteellä? - jousen jäykkkyteen vaikuttaa langan paksuus, jousen halkaisija ja tietysti materiaali, kaksi ensiksi mainittua ainakin voivat muuttua "jousen matkalla" - jolloin kun löysempi osuus pohjaa niin jäykempi alkaa ottamaan vastaan
Comment
-
Mulla ollut kerran tuo kw 2:nen ja ei oikeastaan yhtään mitään muuta huonoa sanottavaa kuin se että korkeuden säädön lukitus ruuvi niin sanotusti jämähtää ajan saatossa paikoilleen. Ellei sitä silloin tällöin availe ja rasvaa. Nykyisessä s3:sessa on alla kw1:nen ja eipä siinäkään haukuttavaa ole (:
Comment
-
Mitähän VilleP tarkoitat yhdellä ja samalla kierteellä? - jousen jäykkkyteen vaikuttaa langan paksuus, jousen halkaisija ja tietysti materiaali, kaksi ensiksi mainittua ainakin voivat muuttua "jousen matkalla" - jolloin kun löysempi osuus pohjaa niin jäykempi alkaa ottamaan vastaan
edit: Eli jouseni ovat lineaariset. Näkyyhän noita olevan muissakin KW:n sarjoissa.Viimeksi muokannut VilleP; 15.1.2013, 23:10.
Comment
Comment