Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kolahdus liikkeelle lähdettäessä.

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• kolahdus liikkeelle lähdettäessä.

Kuskin puolelta kuuluu aina liikkeelle lähdettäessä kolahdus jostakin tukivarsista.Olen tutkinut niitä enkä löydä väljää.Voisko olla joku pusla kulunut.Jos joku tietää niin iso kiitos jo etukäteen:)autolla ajettu 173tkm.Kolahduksia ei kuulu ajaessa ollenkaan.

Oisko takimmaiset alatukivarret, tai tarkemmin sanottuna niiden sisäpuolen puslat?

Comment

Vois olla koiranluu !

Comment

Puslia veikkaisin kanssa. Mulla kuuluu jonkinlainen kolahdus kanssa kuskin puolelta, mutta tosi harvoin. Koiranluut vaihdoin uusiin. Sen jälkeen kolahdus äänet on pienentynyt töyssyissä, mutta ei oo liikkeelle lähtöön vaikuttanut. Huoltomies sano, että puslat olisi vaihdettava, jos haluaisi paremmin saada takaa camber-säätöä (olin modannu takatukivartta), tällä hetkellä puslat antavat vähän periksi. Kuitenkin camberit on lähellä ohjeisarvoja.
        Ite tunsin koiranluun väljyyden vasta, kun olin irroittanut. Koititko kokeilla, kun ne oli kiinni? Ota irti ja kokeile uudestaan, ainakin saa varmemmin todettua kunnon. IMO

Comment

Onko ääni enemmän kolahdus vai pienempi "rusahdus"? ABS yksikkö ainakin paineistaa/testaa systeemin käynnistyksen jälkeen liikkeelle lähdettäessä.

Comment

jos kolahdus kuuluu ja tuntuu kun esim. peruutat ja käännät samalla niin veikkaisin vahvasti koiranluuhun,koiranluihin . mulla kuulu samalla tavalla kolahdus liikkeelle lähdettäessä ja koiranluut oli niin väljät ettei kuskin puolella ollut enää edes paikallaan . Voihan tietysti olla ne puslat myös .

Comment

Omassa ratsussani oli vastaava pulma. Pulmana oli "kiinnitys" siihen kallistuksenvakaajaan. Ei ollut paha remppa.

Comment

Working...
              X