Tuli sitten pilattu kierteet kuvan mukaisesta kohdasta omasta audi tt:stä. (kuva ei ole mun autosta, jossa toi on lähempänä jarrulevyä, oma 99 kuvan TT 04 muistaakseni) Laitoin kyllä renkaat paikalle ja sain ajettua pari kilsaa himaan, mutta pultti kuuluisi olla noin 0,5cm sisemmällä, vaikkakin on erittäin tiukasti kiinni. Enempää ei uskalla ajaa ennen kuin korjattu.

En kyl tajuu, miten ihmees nii pääs käymää, ku tein varovasti ja toiselle puolelle sain onnistuneesti vaihettua koiranluun. Pultti lähti jossain kohtaa vähä "ylemmäks", jolloin kierteet meni pilalle.
Nyt olisi tarkoitus tehdä uudet kierteet, jos vaan löydän kierretapin 14x1,5 koossa.
Neuvoja siitä, että uskaltaako ns. "ulkopuolelta" lähteä tekemään uusia kierteitä? Mielestäni ulommalla puolella ympärysmitta on lievästi pienempi kuin sisäpuolella, jolloin pultti kiinnittyy tiukasti (tai sitten näköharha, en saanu pyöritetty pultti ulkopuolelta, varmaan siksi ku jarrulevy vähä edessä??)...Ulkopuolelta kun tekisi nii kierteet tulisi alkuperäisen mukaan.
Sitten, mikä ton osan oikea nimi on, jos siihen joutuu, että uuden joutuu hommaa

En kyl tajuu, miten ihmees nii pääs käymää, ku tein varovasti ja toiselle puolelle sain onnistuneesti vaihettua koiranluun. Pultti lähti jossain kohtaa vähä "ylemmäks", jolloin kierteet meni pilalle.
Nyt olisi tarkoitus tehdä uudet kierteet, jos vaan löydän kierretapin 14x1,5 koossa.
Neuvoja siitä, että uskaltaako ns. "ulkopuolelta" lähteä tekemään uusia kierteitä? Mielestäni ulommalla puolella ympärysmitta on lievästi pienempi kuin sisäpuolella, jolloin pultti kiinnittyy tiukasti (tai sitten näköharha, en saanu pyöritetty pultti ulkopuolelta, varmaan siksi ku jarrulevy vähä edessä??)...Ulkopuolelta kun tekisi nii kierteet tulisi alkuperäisen mukaan.
Sitten, mikä ton osan oikea nimi on, jos siihen joutuu, että uuden joutuu hommaa
Comment