Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 quattro käsijarruvaijerin irroitus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    B5 quattro käsijarruvaijerin irroitus?

    Saako vaijerin "poikki" tuosta säätömurikan kohdalta jotenkin, vai pitääkö vaijeri repiä kahvalta asti irti? Tarkoituksena ottaa alempi tukivarsi irti puslanvaihtoa varten. Homma siinä tilassa että vehkeet ois valmiina talliin vietäväks mutta vaijeri vittuilee..

    #2
    Siinä on semmoiset lukitusklipsit. Vaijeri tulee siis tukivarren läpi.

    Comment


      #3
      Ei katkea siitä säätömurikasta. Se pitää irroittaa käsijarrukahvasta asti. Eli keskikonsolin takaosa pois, ja sitten se vaijerin nuppi pois siitä systeemistä.

      Mutta miksi se pitäisi irroittaa kokonaan? Irroita peräpää, niin on paljon helpompi homma.

      Comment


        #4
        Mitä meinaat peräpäällä?

        Comment


          #5
          Siis vaijeri irti satulasta ja tukivarresta.

          Comment


            #6
            Eipähän tuota vaijeria saa irti tukivarresta kun se menee siitä läpi ja siinä on sellainen muoviholkki ja kaulus joka ei kyllä tule tukivarren reijistä läpi..

            Comment


            • #7
              Tossa taidettiin tarkottaa että mikset ota jarrusatulasta irti?

              Comment


                #8
                No siis tietenkin satulasta irti, mutta ei sitä sittenkään saa pujotettua tukivarren läpi.

                Comment


                  #9
                  Niin tosiaan se vaijeri irtoaa taaksepäin. Eli jos haluat tukivarren pois autosta niin kyllä se etupää on irroitettava.

                  Comment


                    #10
                    näin se näyttää olevan. Ompahan muuten aika tyhmä systeemi..

                    Comment


                    • #11
                      Tuleepahan vaijerit samalla vaihdettua kuntoon ;)

                      Comment


                      • #12
                        Lainaan topicia hieman, onko käsijarruvika "aina" läpiviennin alapuolisella osuudella vaijerissa? Kardaanin ja putken välistä lämpösuojapeltiä irroitellessa katselin läpivientikohdalta lähtevän yhyet vaijerit ja käsijarrukahvan liike vaikuttaa tässä kohtaa "normaalilta" vaijereihin nähden.

                        Kiristyssäädin käsijarruvaijerille löytyy noin 50cm ennen takarenkaiden tukirakenteita, näyttäisi olevan läpimätä holkkeja ja kierteitä myöten.
                        Onko mitään tehtävissä vai vaan vaihdettava uuteen vaijerit (molemmat?) Rälläköimällä vai onko jotain sivistyneitäkin keinoja? :D

                        Mistä suosittelisitte uusia vaijereita, mätänet, fixus? Onko eroa.

                        Comment


                          #13
                          Käsijarruvaijerit on kyllä semmonen kohde jossa ainakin minä suosin alkuperäistä tavaraa.

                          Comment

                          Working...
                          X