Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 B4 quattro - raideväli edessä kapeampi

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    80 B4 quattro - raideväli edessä kapeampi

    Onko kellään teoriaa, miksi noissa 80:ssä (ainakin quattrossa) on edessä kapeampi raideväli kuin takana. Onko haettu parempaa kääntyvyyttä.(aliohjattavuutta pois, nostasko herkemmin takarengasta).
    Yleinen trendi kun tuntuu olevan että taakse noita spacereita tai leveämpää vannetta laitetaan, mutta tuossa on kyllä tarve toisinpäin. Takaa jos on rengas mukavasti kaarella, edestä jää vielä reilusti sisään, omasta mielestä vielä enemmän kuin nuo mitat antas ymmärtää.

    Track front / rear: 1448 / 1471mm

  • #2
    Kannattaa vaihtaa B4:n (siis 80 B4 quattro) takavakaaja rankemmaksi niin kääntyy vielä paremmin. Koko auto vakavoituu kovemmissa nopeuksissa kun etuvakaajan vaihtaa paksumpaan. Eli molemmat vakaajat vaihtoon.

    Olisko salaliittoteoria ? Tehtaan kuskit aikanaan kovastikin säätivät ja ajoivat noilla 90- luvun alkupuolella, joten liittyisikö siihen ja katuversioon hieman samoja piirteitä :-)

    Comment


    • #3
      Jyrkkä ....

      Comment

      Working...
      X