Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 puskee kukkaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 puskee kukkaa

    Ostin vähän aikaa sitten -99 B5 sedanin. Pientä kukkaan puhkeamista tai maalipinnan kupruilua on takakontissa kilven yläpuolella näkyvissä. Edellinen omistaja on jo siveltimellä koittanu peitellä, joten en tiiä kuin pahalta näyttää ton alta. Onks toi kovinki yleistä tämän mallin Audeissa? Ite en oo nettiä selaillessa törmänny yhteenkään tapaukseen, mutta ei kai noista kaikki kirjottelekkaan. Tän hetken suunnitelmat on että maalauksen hoitais joku ammattitaitosempi. Mitäs itte tekisitte tuon kanssa? Ei varmaan kannata pohjatöitäkään tehdä itse ilman kunnon välineitä. Maalauttamisen hinta ja jälki kuulemma vaihtelee paljonkin. Onko jollain omakohtast tietoa, että mitä vastaava homma tulis maksamaan? Puhkiruostumattomuustakuu on viel ens viikon voimassa, mut siihen on varmaan turha vedota.
    Kuvat kertoo parhaiten:

    #2
    On tuota muissakin sedaneissa. Listan päät pääsee hakkaamaan maalin puhki.

    Comment


      #3
      Parin vuoden välein noita olen maalaillut, lisäksi tuo kahva on ainakin farmarissa jotain seosmetallia tai alumiinia, jossa pysyy vielä huonommin maali.

      Comment


      • #4
        Kiitti vastauksista. Siinä tapaukses on melkeen turha viedä ammattimaalarille jos sen kuitenki joutuu uusimaan vuoden päästä - tulee kalliiksi. Vayne: miten ison alueen takaluukusta oot maalannu, kun olet noita peitellyt?

        Comment


        • #5
          Passatissa samaa vikaa samassa kohtaa. Mietin että jos saisi jotenkin listan ja pellin väliin kirkasta teippiä suojaksi, niin ei kuluttaisi maalia heti puhki.

          Comment


          • #6
            Samaa vikaa omassa -00 B5:ssa. Ensiviikolla tutun maalarin luokse paikattavaksi. Passatissa täysin sama tilanne. Parivuotta sitten paikattu ja taas kukkii.

            Comment


              #7
              Mä maalasin vain vaurioalueen pensselillä+vesihionnalla+myllytyksellä kunnes oli hyvä.

              Kahvan olen irrottanut, hionut puhtaaksi, happopohjat ja ruiskulla pinnat.

              Comment


                #8
                Minä rälläköin kahvan nurkista takapuolelta lamellilaikalla vähän tavaraa pois, niin ettei se yllä hankaamaan maalipintaa puhki. Ei ole ainakaan vielä ruvennut kukkimaan uudelleen.

                Comment


                • #9
                  Itsellä myös aivan samassa paikassa samanlaiset rypyt.

                  Comment


                  • #10
                    Se on kevät, kaikki puhkeaa kukkaan. Jopa Audit =) Mulla on kaaret aika pahasti edestä happamat. Joutuu vaihtamaan kaaret, mahtollisesti koko lokkarit. Jos sitten vaikka samalla päivittäisin S4-stuukiin.

                    Comment

                    Working...
                    X