Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80 quattron korotus?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80 quattron korotus?

    Mitä eri ratkaisuja on lisätä maavaraa quattroon? Isommat renkaat tulee mangelseilla alle mutta koria pitäisi saada ylemmäksi, onko jotain suht halpaa "sarjaa"?

  • #2
    Korkeussäädettävä sarja, ei kyllä mikään halpa:) Joku painavempaan autoon tarkoitettu jousisarja voisi hiukan nostaa myös.

    Comment


    • #3
      Weitec höherlegungskit googleen/ebay.de:hen niin löytynee yksi ratkaisu (jos tuo auto on B3). 20 milliä korotusta näyttää tarjoavan ainakin taakse- hintaa 50 korvilla/akseli+rahdit

      Comment


      • #4
        Nyt oli siis hakusessa nostaa sitä koria eikä nostattaa ;D eli joku kymmenen senttiä lisää tai joka tapauksessa niin paljon kun on mahdollista että saa vielä leimalle!

        Comment


        • #5
          Maastoautoako meinasit tehdä, vai minkä takia noinkinpaljon pitäs korotella?
          Uteliaisuuttani ja mielenkiinnolla kysyn. Tai sitten ymmärsin kysymyksen väärin.

          Comment


          • #6
            Eli renkaat siihen "korkoon" kun auto on ilmaan tunkattuna vai? Voi olla aika erikoiset pyörän kulmat! Taidat joutua teettään jouset ja katteleen tosi pitkät iskarit.

            Comment


            • #7
              Käytännössä "pakko" hankkia nuoremman (muistaakseni -89>) pyörän navat ja tolpat, joissa tolppa alhaalta irroitettavissa ja säädettävissä.
              Ainakin Rallysystemsiltä ja Tommis billetiltä saa kierreholkkisarjoja, joilla saa tehtyä alalautasesta säädettävän. Noilla on "helppo" korottaa. Samalla kun noita asentaa, kannattaa tolpan putkea jatkaa (sauma kierreholkin alle), jotta iskaria saa myös ylemmäs. Seuraavaksi tuleekin sitten ongelmaksi veto-akselien pituus. Ulosjoustoa on rajoitettava, ettei vetarit joudu siihen hommaan.
              Ulosjoustoa on korotuksenkin jälkeen jäätävä reilusti, sillä muuten sillä jää kiinni jo lähes tasaisella!
              Se mitä katsurit tuosta sanovat, on pitkäli asemasta / miehestä kiinni. Jos muutoskatsastaa tuon haluaa, voi vaikeuksia tulla? Todennäköisesti parempi olla hiljaa. Ja jos katsuri alkaa tutkimaan, kertoa mielipiteensä "mielestäni hyvin ryhdissään tämä" ;)

              Comment


              • #8
                Nostetaan vanha topikki ylös, ja kysytään onko jollain hyvä konsti saada tommosta 80 avant quattro B4 koppasta himpun verran ylöspäin? Muutamakin sentti jeesais pirusti. Noita säädettävii alustoja oon katellu mutta miten lie niissä on varaa ylöspäin nostella kun kaikissa taitaa olla tuota madallusta jo valmiiks jostain -30mm-60mm...

                Comment


                • #9
                  Jos se on karvalakkimalli pienellä moottorilla eli malliston kevyemmästä päästä niin S2 avantin vakiojouset saattaisi antaa muutaman sentin korotusta. Ehkä. Taakse noihin on tehty korkeudensäätöä irtojousilautasilla ja iskareilla joihin sorvataan sopivaan kohtaan uudet lukkorengasurat. Bilsteinin iskareihin niitä on tehty ainakin, en tiedä miten muissa riittää ainepaksuus urien sorvaamiseen. Mittatilausjouset vaikka Vallilan takomosta on tietysti yksi vaihtoehto.

                  Comment


                  • #10
                    Joo tää on mulla se 2.6:nen. En sitten tiedä onko tohon laitettu jotkut madallus jouset, oiskohan jollain tietoo vakiojousien mitoista tai niiden kierteiden lukumäärää? Joku harakiri putkisto tuohon on ainakin asennettu kun on aika pirun matalalla nii kopsahtelee kyllä vähän väliä.

                    Comment

                    Working...
                    X