Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B8 Madallus = Alempi takatukivarren vaihto?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B8 Madallus = Alempi takatukivarren vaihto?

    Kyselin alustaa autoon ja oli kuulemma kw valmistajan sivuilla, että autoon tulisi uusia takatukivarsi/varret jos madallus menee yli 40mm?

    Onkohan tämä nyt fakta tietoa ja melko kalliiksi taitaa tulla madallus jos 2x 350e osaa pitää vielä alustan lisäksi budjetoida?? :D

    Kellää kokemuksia B8 madaltamisesta??

  • #2
    No löytyykö nyt kellään B8 avantin madalluksesta kokemuksia

    Comment


    • #3
      Ei löydy;) Mutta löytyyköhän keneltäkään tietoa mitä eroa B8:ssa on B6/b7 pyörän tuentoihin. Olisiko tuo tukivarsi jumppa liittynyt johonkin alusta satsiin vai vaaditaanko vaihtoa rakenteellisesta syystä?

      Comment


      • #4
        No pitää sitte itse tehdä ensimmäisenä tämä homma.. :) :)

        Comment


        • #5
          mahtaakoha olla ajatuksena taka-camberin kasvaminen liian suureksi, ettei siis saada enää säädettyä kohdilleen ku pyydetään uusia tukivarsia.
          tuskin niitä kiusallaan pyydetään.

          Comment


            #6
            En kyllä nyt ihan heti löydä viittauksia tukivarsijumppaan yli 40mm madalluksella. Pelkkien jousien kohdalla on kyllä huomautus, että nämä on speksattu -60mm madallukselle, ja tehtaan iskari sietäisi sen 40mm.

            Comment


            • #7
              Joo onhan tuo nyt kork. sääd. alustasatsi alla.. Ehkä tuli liian matalaksi kun madallus on nyt n -55mm.. Pitää vielä mitata kaaresta tuohon vanteen keskelle.. Tuli muuten aivan eri auto ajella taas ;O

              Comment


              • #8
                joko olet kerinnyt mittaamaan nuo mitat? olisi kiva tietää ja tietysti nähdä myös:)

                Comment


                  #9
                  Eilen vaihdon Eibachit (35/30mm) omaan autoon. Mitään tukivarsien vaihtoa ei mielestäni kyllä tarvitse tehdä.

                  Sen verran huomioita et takana:
                  1. jousi ei tullut pois iskarin irroituksen jälkeen ilman et laitoin jousipuristimet
                  2. uuden jousen sain paikalen ilman puristimia niin, että laitoin ensin jousen kumityynyineen ja kun se oli paikallaan niin sen muovisen suojan ujuttamalla. Tukivarret korin puoletakin oli löysättynä, tietenkin.

                  Edessä:
                  1. Purin alhaalta ylös päin
                  2. ylätukivarret irroitin korin puoleta eli en koskenut siihen pulttiin mikä pitä molemmat paikallaan
                  3. kuljettajan puolella yläpään yksi ruuvi on pesuaie säiliön alla mutta säiliö lähtee vetämällä pois

                  Autan jos jollain madallus mielessä. Mula meni aikaa montulla 8h...

                  Comment

                  Working...
                  X