Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Millaiset vanteet/renkaat autooni? -yleisthread

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mitähän tuohon RS:ään keksis kesäks? Ehdotuksia? Reunaa pitää ainakin olla eikä tarttis tulla samanlaisia valsseja joka kulmalla vastaan.

    Comment


    • Mitähän tuohon RS:ään keksis kesäks? Ehdotuksia? Reunaa pitää ainakin olla eikä tarttis tulla samanlaisia valsseja joka kulmalla vastaan.
      Rotiformia vaan tilailemaan, nehän alkavat olla Suomessakin jo kuuminta hottia (itse en tätä kyllä allekirjoita..) Ei ainakaan vielä tule joka kulmalla vastaan. Tai sitten HRE:n valikoimista, niitäkään varmaan turhan montaa settiä täällä pohjolassa pyöri.
      Viimeksi muokannut KuiKelo; 17.1.2012, 09:34. Perustelu: a

      Comment


      • Mä voin myydä Brabuksen Monoblock 3:t (9,5x19") sopivasti... ;)

        Comment


        • Mä voin myydä Brabuksen Monoblock 3:t (9,5x19") sopivasti... ;)
          Heh, mulla meni jokin aika sitten kaupat puihin vastaavista 20" pyöristä tohon mekkeriin.. Olikos nää sun B:t auton värissä? ET35?

          Comment


          • Keskiöt korinvärissä ja päällä mattalakka. Jos ruskeet sävyt miellyttää, ni noi menee ton värin puolesta ihan helkkarin monen värin kanssa nätisti. ET35 jessöör.

            Comment


            • Niin muistelinkin, muten aika passelit olis, mut keskiöiden väri ei ehkä ihan sovi hopeiseen autoon. Maalarin kautta tietty, mutta...

              Comment


                Tuommoiset lähti tänään tilaukseen. VMR V718, värinä gunmetal ja kokoa 9.5x19.

                Comment


                • Saako VMR:iä jo Euroopasta? Jokunen vuosi sitten koitin etsiä, mutta silloin oli ainoa mahis tilata jenkeistä, enkä jaksanut ruveta ralliin..

                  Comment


                    Jenkkilästä tilasin. Eivät ole vielä saaneet edustusta eurooppaan kuulemma.

                    Comment


                    • Mitäs firmoja jenkkkilästä suosittelette? Jos kokemuksia...
                      Paljonko vanteiden hintaan pitää viel lisätä rahdeista, tullit, alvit ja mitä kaikkee niitä nyt tulee.?

                      Comment


                        Peke, vannesarja tulee lentorahtina hintaan 500$ (renkaineen lähes tuplat). FedExiä suosittelen, helpottaa tullaushommissa, laivalla tulee jos tulee hintaan 100€ kontissa. Lentorahti 1 vko, laiva 6-8 vkoa.
                        Tullia vanteille tulee 4,5% sekä koko kakku kruunataan lopuksi 23% arvonlisäverolla, kitoos.

                        Mahdolliset puljaamiset on lähettäjästä kiinni et suostuuko.

                        Terolta piti kysyä vielä noiden VMRien offsettiä?

                        Pekelle ja muillekin vinkkinä jos kiinnostaa. Olen tilaamassa Rotiformilta lähiaikoina joitakin sarjoja vanteita. Cast malleista kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä jos näkee ostotarpeen lähestyvän.
                        Tarjolla on useampaa mallia 18-19" koossa 8,5-9,5" leveinä ET 25 tai 35.
                        Viimeksi muokannut JAP3; 18.1.2012, 19:52.

                        Comment


                          Terolta piti kysyä vielä noiden VMRien offsettiä?
                          45. 33:n et:llä ei kuulemma enään saa, ainakaan sen kaverin mukaan johon olin yhteydessä.

                          Comment


                            Moikka! Olis tarkoitus hommata A4 b8 quattroon kesävannesetti, mielessä käynyt lm repsut koossa 19" 8,5&9,5 et35. Oliskohan kenelläkään tietoa mahtuuko tuo 9,5 et 35 takana pyörimään raapimatta? Renkaiksi ajattelin 245/35 joka nurkkaan ja alustaksi eibach pro kit -35mm.. Toinen vaihtoehto olisi A5: sen hollow spoke 19" 9 et 33 renkaat näissä 255/35 näistäkään ei tietoa mahtuuko??? Ainakin edestä saattaisi tulla ulos?

                            Comment


                            • Barracuda Voltec T6

                              Onkos teillä tietoa minkä laatuisia nuo Barracuda vanteet ovat? Toisekseen miten paljon eri levyiset vanteet ja renkaat edessä ja takana heikentävät ajo-ominaisuuksia?

                              Comment


                                B7 tietäjät hox hox.
                                Miten 9x19 et35 muljahtaa bertta seiskan kaariin? Meneekö 245/35-19" kumilla?

                                Comment


                                • riippuu madalluksen määrästä :P 225 35 ja 8,5" sellasella rauhallisella ~-40mm. Otti edessä kiinni kun autolla ajoi, Ajoi!
                                  kapeempi kumi siis ainakin, ainakin mulla autot on ajamista varten..

                                  Comment


                                  • Miten 9x19 et35 muljahtaa bertta seiskan kaariin? Meneekö 245/35-19" kumilla?
                                    Click image for larger version

Name:	6721504507_71df481a90_z.jpg
Views:	2
Size:	107,9 Kt
ID:	1605107

                                    Tuossa on 10" et38 juurikin noilla kyseisillä kumeilla. Taitaa mennä aika tasalle yseillä. Edessä 8,5 et35 menee pinta ihan tasalle, joten eikös se sama ole kumin kanssa yseilläkin. Sisäpuolella kynkkä on vaan aika lähellä jo.

                                    Comment


                                    • Tarkoitus olis valita ens kesäks vannetta, niin tarviisipa suosituksia koon puolesta, auto A6 4B -98vm.. vaihtoehtoina 8x18 ET 35, tai 9x18 ET 30.... tuo 9x18 kuulostais omaan korvaan paremmalta jos se vaan sinne mahtuu pyörimään. autoa tiputettu ~35mm alaspäin..

                                      Comment


                                      • Mitä täällä noita aikaisempia kuvia katsellut, niin tuo 9x18 ET30 tuntus tuossa kopassa tulevan jonnin verran yli kaaresta. 8,5 leveä ja ET30 on kai aika lailla paremmin tasalla. Tuolla madalluksella ei kuitenkaan kovin matalalla mennä, joten kaaret ei taitaisi heti olla tiellä?
                                        Itsellä tässä myös pienimuotoinen kesäsetin haku päällä, ja itellä maksimikoko taitaa olla 8,5x18 ET35...

                                        Comment


                                        • Mitenhän kävisi sitten 9x18 et 35, ainakin taakse kuulostais hyvän näköiselle..

                                          Comment


                                            Täällä on C5:ssa 9x18" ET33 kesärenkaina, hyvin sopii. Auto voisi olla tosin matalampi, nyt vain 30 mm madallusta.

                                            PS. Kyseiset vanteet renkaineen on tuolla myyntipalstalla kaupan...

                                            Comment


                                            • mahtuuko nuo 9" leveet hyvin eteenkin? itse ajattelin että jos eteen laittas 8" leveet ja taakse sit 9"... tosin voishan ne 9" laittaa eteenkin jos ne mahtuu sinne hyvin pyörimään.

                                              Comment


                                                Hyvin mahtuu 235/40R18 renkaalla, ei ole kertaakaan ottanut kiinni mihinkään.

                                                Comment


                                                • B8:iin menee 8,5 et 30 ihan heittämällä.. Se jää takaa mun mielest vähän ehkä sisään

                                                  Yritän löytää jostai kuvaa kulmista...

                                                  Comment


                                                    Olisiko jollain heittää kuvaa, että meneekö 235/40R17 kovin munkiksi 8" vanteella? Vai pitäisikö valita 225/45 tai 215/45.

                                                    Comment


                                                    • Onko kukaan ehtinyt kesäkumeja 2012 A6seen laittamaan. Vertini Hennessey vanteet tulossa. Eteen tulee 20x8,5 ja 255/35/20. Mulla siis avant ja taakse ajattelin 20x10 vannetta mutta mahtuisiko pyörimään 295/30/20 kumi? Niin mun alusta on se noin 20mm tiputettu tehtaan urheilualusta.
                                                      Viimeksi muokannut Zl-1; 29.1.2012, 07:05.

                                                      Comment


                                                      • Tuollaiset Oettinger RXX vanteet koossa 8,5 ×19” ET 35 kiinnostaisi, mutta mitenkäs B7 kaariin noi kävisi?

                                                        Jos joltakulta löytyy ylimääräisenä kyseiset hyväkuntoiset vanteet voi tarjota Yv:llä. Myös vanne+rengaspaketti kiinnostaa.
                                                        Viimeksi muokannut Evolution; 29.1.2012, 09:02. Perustelu: Täsmennetty tekstiä

                                                        Comment


                                                          Itsellä oli B6:ssa 8x19" ET35 235/35-renkaalla ja tilaa on vaikka kuinka.

                                                          Comment


                                                          • Mulla myös B6:ssa 8,5x19", ja ET37:lla ei mitään sopivuusongelmia -45mm alustan kanssa.

                                                            Comment


                                                            • Alla omassa B6 Sedanissa League 205 koossa 8 1/2x19", ET 35. Rengastus 235/35/19". Autoa madellettu 50/40mm ja silti jää tilaa hyvin :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X