Eli tuos yhes topicis kirjotin että vaihdoin taakse levyt ja palat. Motonetistä oon tilannu sen oman palautustyökalun ja kuskin puolella mäntä palautuu hienosti ja köykäsesti pohjaan, jonka jälkeen jää siis nätisti pyöriin "tyhjää" pohjaan.
Apukuskin puolella mäntä on melko kankea kiertää ja toppaa jotenki ihmeellisen jäykästi pohjassa jonka jälkeen ei pyöri mihinkää. Mäntä oli tänään kädes eikä mitää ruostetta tai muuta näkyny, kumitki oli ehjät. Käsijarrumekanismi pelaa hienosti ja takertelematta. Mikä tuo jäykän kiertämisen voi tehdä? Myös sen puolen levy lämpee vaikka ei jarruttaskaa 5 km aikana. Toinen pysyy kylmänä.
Apukuskin puolella mäntä on melko kankea kiertää ja toppaa jotenki ihmeellisen jäykästi pohjassa jonka jälkeen ei pyöri mihinkää. Mäntä oli tänään kädes eikä mitää ruostetta tai muuta näkyny, kumitki oli ehjät. Käsijarrumekanismi pelaa hienosti ja takertelematta. Mikä tuo jäykän kiertämisen voi tehdä? Myös sen puolen levy lämpee vaikka ei jarruttaskaa 5 km aikana. Toinen pysyy kylmänä.
Comment