8d0907391a
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
S4 xenon polttimon vaihto
Collapse
X
-
http://www.hidconcept.com/Ballasts-valeo-valeo.html
Kävisköhän toi ? Hinnallakaan ei ainakaan ole pilattu.
Comment
-
-
Dodii. Nyt on ratkaisu tehty ja xenon jälkiasennus satsi tulossa.
Täytyy varmaan laittaa jotain photoa miten istuu asennuksen jälkeen.
Mun tuurilla koko auto räjähtää :D
Laurille iso kiitos, ja suomeksihan toi on !?!
Ei ollu sulakkeesta kiinni. Rikki mikä rikki :(
Comment
-
Tilasitko millasen jälkiasennus sarjan, minne meinasit ballstit sijottaa? Olen kanssa miettinyt jos vaihtais noi lyhkäset valot 50W sarjaan mutta hiukan niukasti on tota tilaa ballasteille kun jo pitkien ballastitkin on tossa keulilla.. Paa pari kuvaa asennuksista sitte kun oot saanu setin paikoillee.
Comment
-
Dodii. Oli näköjään konkka räjähtyny aika näyttävästi alkuperäisessä ballastissa.
Tämmöset tuli tilalle
Mahtu vanhan ballastin tilalle ku poisti semmosen tukimuovin siitä projektori härpäkkeen alta. Pohjapelti mahtu tiivisteen kanssa paikalleen ja 2 tyhjään ruuvireikiin missä vanha ballasti oli kiinni, silikonia niin volaa.
Kuva jäi ottamatta.
Toinen ballasti on viellä asentamatta, mutta sen vois asentaa jossain sisätiloissa eikä 12 asteen pakkasessa + lumisateessa.
Uusi alkuperäinen ballasti Slamit 375€ + ulkomailta 400dollarin tuntumassa.
Tälläkin kertaa kannatti tee se itse. Säästöä 300€ + mulla on viellä yksi varaballasti toistaiseksi :)
Jsahlmanille iso kiitos nopeasta toimituksesta.
Comment
-
Noniin elikkäs itsellä on ässässä xenoni sammunut. nyt kyselisin että meneekö nuo siihen tilalle ja kumpi kannattaa ottaa jos nuo sopii.http://www.xenonkauppa.fi/Philips-D2S-D2S siis nuo.Viimeksi muokannut Dani84; 24.6.2010, 19:58.
Comment
-
Miten helvetissä noi D2S:ät tulee kiinni tuonne? Toinen puoli oli pimeänä ja nyt yritin vaihtaa ristiin kokeillakseni, mutta eihän noi pysy tuolla kunnolla. Eli en tajua miten se metallikehikko tulee siihen "istukkaan" ja polttimon varteen ja miten päin se polttimo ylipäätään laitetaan sinne reikään?Viimeksi muokannut Chocoeye; 29.8.2012, 18:07.
Comment
-
Comment
Comment