Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ikkunoiden kalvotukset/tummennusta lasiin?
Collapse
X
-
Roni, eihän se huonompaa ole, mikäli on aito tuote, eikä mikään kiinalainen kopio. Gigantin suhteen olen täysin samaa mieltä.
-
Jos eivät osta "viralliselta" maahantuojalta niin onko kalvo huonompaa kun siitä puuttuu yksi välikäsi? Siihen en ota kantaa mihin maksavat verot tai mihin jättävät maksamatta. Mutta se on varmaan jokaisen oma-asia mitä kautta kalvonsa hoitaa? Harva välttää Giganttiakaan, siellähän vasta varsinaisia rosvoja ollaan kun eivät osta varmaankaan juuri mitään suomalaiselta "viralliselta" maahantuojalta.
Leave a comment:
-
Lähes päivittäin tulee tarkistettua ja http://www.ytj.fi toimii apuna. Kalvotekin kaikki puhelinnumerotkin on venäläisten nimien alla. Eivät siis osta meiltä, viralliselta maahantuojalta, kukin tulkitsee asian omalla tavallaan.
Leave a comment:
-
Ei mitenkään erityisesti liittyen ko. firmaan, mutta aina kannattaa katsoa vähän yrityksen taustatietoja. Tarkistaa omistajat , löytyykö Y-tunnus ja paljonko on henkilökuntaa, jos siis haluaa asioida luotettavissa firmoissa.
Esim. tuolta finderista löytyy paljon tietoa, yksityisistä firmoista ei näe liikevaihtoa, mutta osakeyhtiöistä pitäisi löytyä. :http://www.finder.fi/sivut/bookmark_update.html
Leave a comment:
-
Mietityttää "hieman" tuo kalvotekin sivujen teksti, joka näyttää google-kääntäjän kautta tulleelta. ("Sävytetyt autot - tämä on yksi vaihtelut miten viritys voi muuttaa ulkonäköä merkittävästi.")
Eihän siinä vielä mitään, mutta kun merkit joita käyttävät, ovat SunTek ja Llumar, joista toisen tuotteen maahantuojalle työskentelen, eikä noi minulta ainakaan mitään osta. Tuovat ilmeisesti materiaalit harmaatuontina itärajan takaa?
Leave a comment:
-
http://kalvotek.com/prices-fi.html Kuulemma ja nähtävästäkin tekevät hyvää jälkeä Lahdesjärvellä. Suht edullinenkin.
Leave a comment:
-
Pääsääntöisesti kalvo tulee leikata niin, ettei tarvitsisi turvautua "rasteri"-tussiin.
Hifistelijät erikseen sitten.
Leave a comment:
-
Pääsääntöisesti kalvo tulee leikata niin, ettei tarvitsisi turvautua "rasteri"-tussiin.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiVoi olla että oon vähän turhan vaativa ja tarkka
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja marre Näytä viestiLaatu näköjään vaihtelee. Itse J. Lustig laittoi muutama vuosi sitten tod.näk. samaisessa hallissa läpi kiesin eturuutua lukuunottamatta 70% kalvot, ei yhtää ruttua tai roskaa. Hyvin etusivujen karmittomissakin kestänyt rispaantumatta, vaikka joka kerran ovea avatessa tai suljettaessa sähköt liikuttelee ikkunaa tiivisteitä vasten puolisen senttiä.
Mulla oli ekan asennuksen jälkeen joku 4cm pitkä harjas jostain harjasta jääny v.etuoven kalvon alle just siihen kohtaa mistä katsotaan sivupeilistä. Noh, sen hoiti hienosti takuuseen mutta ekalla kerralla oli leikannut kalvon ~5mm lasin reunasta niin kysyin jotta oisko mahdollista leikata se kalvo lasin reunaa pitkin (polizei..). Kuulemma kävi mutta sille ei saanut takuuta... noh, nyt on ko. lasin takaylänurkasta 5cm reunoja pitki kalvo irrallaan ja yläreunan kaaren puolesta välistä ~10cm matkalta repsottaa kalvo. Brand Factoryn 3M:t pysyi edellisessä monta vuotta leikattuna lasin reunaa pitkin... Ei oo epäselvää minne vien / en vie seuraavaa autoa.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja andre_ Näytä viestiLustig teki Lahdessa sellaista jälkeä ettei kyllä voi muille suositella. Tai jos halpa hinta on tärkein kriteeri niin sitten ehkä. Liekö pimeässä/hämärässä tee-se-itse-hallissa syy mutta ihan kivasti roskia siellä kalvon välissä, vaikkakin oli viimeisen päälle imuroitu auto edellisiltana.
Leave a comment:
-
Wille -> http://www.sunmoon.fi/
Leave a comment:
-
5, vai 50%? Nuo vitoset päästää valoa läpi vain 5%, ja on melkoisen mustat :)
Sellaiset oli joskus yli kymmenen vuotta sitten omassa autossa kaikissa laseissa. Päivällä näki hyvin ulos, yöllä ei juurikaan.
Leave a comment:
-
Itse laitatin Lahdessa Hifixillä uudet SunTekin 5%:t kalvot. Mielestäni tummuus juuri sopiva ja näkee sisältäkin ulos. Vanhat kalvot olivat varmaankin edellisen omistajan tee se itse viritys. Ilmaa kasvavassa määrin takalasissa ja sisältä ei meinannut nähdä parkkihallissa edes ulos. Nykyisillä ei tuo ulos näkeminen tuota ongelmaa.
Edit: kyllä ne tummimmat eli 5%:a läpi on. Tarjolla oli 5,18,20,35,45,55,70%. Mielestäni tuo tummin ei ole tässä merkissä läheskään niin "musta", kuin aiemmissa merkeissä.Viimeksi muokannut Kilu7; 17.8.2012, 13:19.
Leave a comment:
-
Lustig teki Lahdessa sellaista jälkeä ettei kyllä voi muille suositella. Tai jos halpa hinta on tärkein kriteeri niin sitten ehkä. Liekö pimeässä/hämärässä tee-se-itse-hallissa syy mutta ihan kivasti roskia siellä kalvon välissä, vaikkakin oli viimeisen päälle imuroitu auto edellisiltana.
Leave a comment:
-
Lustig tulee JP-Autotuningille taas syyskuun alussa http://www.juhalustig.fi/fi/yhteystiedot.html
Leave a comment:
-
Luetunymmärtämisessä ei varmaan ole vikaa mutta lupaahan kepukin aina mutta pettää joka kerta. Jos joku esittää before ja after dynolaput niin sitten uskon. Ei nuo ikinä toteudu, pienellä präntillä lukee että valmistaja ei lupaa että mitään tapahtuu ja on asiakkaan vastuulla huolehtia että auto on käytännössä uutta vastaavassa kunnossa eikä vaikkapa 100tkm ajettu loppuunraiskattu paska josta ei lastu saa luvattua irti.
Leave a comment:
-
Lustig tulee ensi viikolla Tikkurilan nesteelle taas tekemään, ainakin alkuviikosta sanoi tulevansa.
Käyttää SunTek kalvoja, joka kutistuu ikkunaan kuin ikkunaan.
Leave a comment:
-
Alkuperäinen kirjoittaja hopsis Näytä viestiMTM lupaa jossain muistaakseni lastulla noin +10hp. Uskoisin sen firman pystyvän siihen mihin ketä vaan muukin voi lastulla saada eli siinäpä ne varat taitaa vähiinpäin olla. Väittäisin että persdyno ei huomaa onko 340 vai 350 hp :)
Leave a comment:
-
No tuossa korjattiin virheitä keskellä lasia, reunalla olisin vielä ehkä ymmärtänyt. Joten kokemukset on erittäin huonot, siksi kyselin sitä hyvää paikkaa.
Leave a comment:
-
mustalla tussilla ja muilla hienoilla keinoilla
Nykypuukotusterät (nt) taas tekevät helpostikin häipymättömän naarmuun lasiin, kuin lasiin, jos sitä ei oikein käytä.
Leave a comment:
-
On siellä vastukset, mutta edelliseen autoon kalvot laittanut erittäin tunnettu ammattilainen teki kahdesta palasta ja kaupanpäälle vielä lasin ulkopinnalla nätti koko lasin poikki menevä veitsen jälki. Joten ihan oikeasti hyvä laittaja tarvitaan että, asentaja ei tällä kertaa paikkaisi virheitään mustalla tussilla ja muilla hienoilla keinoilla.
Leave a comment:
-
TeippiZ Vantaan Koivuhaassa teki Sportback vitoseen hyvät tummennukset. Eiköhän ammattitaitoiset teippaajat/firmat pysty tuohon ihan jatkuvalla syötöllä.
Leave a comment:
-
Eikö ole takalasinlämmitystä? Siihen lämppärin nauhan kohdalle saa tehtyä sauman täysin näkymättömiin.
Leave a comment:
-
Osaako joku suositella pks sellaista kalvottajaa kun oikeasti osaa hatchin takaikkunan tehdä yhdestä palasta, mikään ei ole karmeampaa kuin sauma keskellä lasia.
Leave a comment:
-
Näin mäkin vähän veikkasin. Eli ihan vaan vinkkinä, että melkeenpä pistäisin sukan varteen nuo rahat, ellei oikeesti puolilmaseks saa. Teho/euro-suhde on aika surkea ;)
Toisin kun taas biturbossa johon saa tuosta noin vaan 70-80hp ja 80-100Nm lisää :)
Mutta jos lopettais tän OT::n taas vaihteeks :)
Leave a comment:
-
MTM lupaa jossain muistaakseni lastulla noin +10hp. Uskoisin sen firman pystyvän siihen mihin ketä vaan muukin voi lastulla saada eli siinäpä ne varat taitaa vähiinpäin olla. Väittäisin että persdyno ei huomaa onko 340 vai 350 hp :)
Leave a comment:
-
Kyllähän kalvotusta voi perustella vaikka lämpösäteilyn vähentymisellä huomattavasti ;)
Paljonkos tuohon saa softalla lisää? Ei taida olla mitään huimia lukuja kuitenkaan, vapari kun on?
Leave a comment:
Leave a comment: