Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi tt ledit?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi tt ledit?

Onko kukaan tietonen siitä että saisko tohon vanhan malliseen TT:seen lediriviä siihen alas? Tossa getarissa näytti olevan vaan ledit siinä HULK TT:ssä.
    Tähän samaan topicciin laitan ku ei viitsi tehdä erillistä eli, mitkä vanteet sopis mustaan TT:seen? Näitä itse olen katellu http://www.tsw.com/alloy_wheels_estoril.php

Mullakin joskus pyöri mielessä ledit siihen alas, mutta heti kun näin sen jutun unohdin koko asian, vaikka periaatteessa ihan hienot tavallaan olivatkin. Vanteitten sopivuushan on ihan mielipideasia, mutta itse olen tykännyt Oxigin Eins fullchromesta. Tosin muitakin on kyllä tullut katseltua.

http://i55.photobucket.com/albums/g1...T/P1000825.jpg

Comment

Saako tohon tt:seen bi-xenoneita?

Comment

Tosiaan nuo ledihommat karkas tuolla brittifoorumeilla todellakin käsistä ja niistä meni maku ihan täysin. Ensimmäiset pari autoa oli ajatuksissa "ihan ok", mutta ei ne todellisuudes nii ok olekkaan.

Comment

juu.
          Veikkaanpa, että kun uusi A4 tuosta yleistyy, niin menee maku kaikilta noihin ledi nauhoihin.
          "jutut" on cooleja, niin kauan kuin niitä ei ole kaikilla.

edit. bixenonit tulee halvalla busines-paketin mukana, joten tuskin niitä nelosia edes tulee montaa ilman ledejä.
          Viimeksi muokannut ez-E; 26.3.2008, 15:16.

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja ez-E
            "jutut" on cooleja, niin kauan kuin niitä ei ole kaikilla.
            Angeleyesit olivat kivoja ekat pari kuukautta. Nyt niitä on joka ei-bemarissa ja herättää suorastaan vihan tunteita kun sellaiset tulee vastaan. Oli ne sitten baijerilaisessa tai hondassa.

Nimenomaan jutut on cooleja kun niitä ei ole kaikilla.

Comment

Piste.

Comment

ledit tt:n valoihin.

Morjensta. eipä niitä mistään saa.... itse olen tehnyt jo kahdet versiot... olis myytävänä noi "hulk" version rosteri pohjat, (jos tällä palstalla niistä saa mainita)
                johon voit laittaa 10 kpl haluamias ledejä.... lisää kuvia näette auton sivuilta:
                www.carinsanity.net

-ex hulkki-

Comment

Eikös siinä oo jo tarpeeks lediä että vaihtaa parkkivalon tilalle yhen kirkkaan ledin. Se jopa näyttää ihan hyvältä xenoin rinnalla, kun on saman värinen. Katsastussedän mielestä voi olla väärän värinen, joten kannattanee heittää orkkikset kiinni kun o siellä suunnalla.

Comment

No ei lediä ole koskaan tarpeeksi!!! :)
                    se parkki ledihän hohtaa sinisenä josta katsastus mies vasta innostuu kitisemään, ja noi kiskot ei haittaa ollenkaan tossa vilkkujen päällä kun ne on ohjattu kytkimen kautta joten ne voi kytkeä päälle ja pois milloin haluaa... ja ei tarvi vaihdella sitten "parkki" hehkuja katsastus miehen mieleen...
                    ja sit ne on niin ohuet että ei vilkku valon tehoa häiritse.....

Comment

Working...
                    X