Alustasarjan vaihdon (etuveto) jälkeen on ilmennyt, että pitää takaata vaihtaa myös ylemmät tukivarret ja säätöpultit jotta saa pyöränkulmat säädettyä.
Alempien tukivarsien säätöpultit olivat jo niin umpeen kasvaneet puslien kanssa, ettei ehjänä lähteneet mitenkään. Oletettavasti näin on kyse myös ylempien säätöpulttien kanssa, joten ajatuksissa olisi vaihtotyötä helpottaakseen, laskea koko taka-apurungon alemmas, jotta saisi lisää tilaa pultin ympärille.
Onko joku tehnyt näin vaihtaessaan noita tukivarsi/säätöpultteja?
Koko paketti ilmeisesti putoaa melko nätisti alemmas, jos vain takasatulat irrottaa ettei jarruletkuja tarvitse irrottaa lainkaan, silti hieman mietityttää, olisiko se kuitenkaan niin "helppoa"?
Vai olisiko ylätukivarsien normaali irroitustapa helpompi, jossa alatukivarsi otetaan pois tieltä, ja alakautta operoidaan säätöpultti pois?
Alempien tukivarsien säätöpultit olivat jo niin umpeen kasvaneet puslien kanssa, ettei ehjänä lähteneet mitenkään. Oletettavasti näin on kyse myös ylempien säätöpulttien kanssa, joten ajatuksissa olisi vaihtotyötä helpottaakseen, laskea koko taka-apurungon alemmas, jotta saisi lisää tilaa pultin ympärille.
Onko joku tehnyt näin vaihtaessaan noita tukivarsi/säätöpultteja?
Koko paketti ilmeisesti putoaa melko nätisti alemmas, jos vain takasatulat irrottaa ettei jarruletkuja tarvitse irrottaa lainkaan, silti hieman mietityttää, olisiko se kuitenkaan niin "helppoa"?
Vai olisiko ylätukivarsien normaali irroitustapa helpompi, jossa alatukivarsi otetaan pois tieltä, ja alakautta operoidaan säätöpultti pois?
Comment