Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 allroad 2015 alatukivarren helojen vaihto

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 allroad 2015 alatukivarren helojen vaihto

Just tulki hylky katastuksessa. Lapussa lukee: "Reaktiotango laakerointi, Vaurioitunut, Edessä vas. ja oik., sisäpään hela".

Kysymys kuuluu onko pelkkä hela vaihdettavissa tee se itse tai miksei korjaamolla? Liitteenä kuva. Kumiosa on repeytynyt etupuolelta. Itse repytymä ei näy kuvassa.

Helposti vaihtuu prässillä. Helan asento kannattaa katsoa ennen kuin vanhan painaa pois. Tukivarsi takaisin autoon ja sisäpään kiristys vasta paino päällä.

Comment

Jos korjaamolla käyttää niin sillä työn osuudella mikä menee puslan vaihtoon vaihtaa jo koko tukivarren. Itsekään en lähtis moista itselle tekemään, uutta vartta vaan tilalle

Comment

Alkuperäinen kirjoittaja horch Näytä viesti
        Helposti vaihtuu prässillä. Helan asento kannattaa katsoa ennen kuin vanhan painaa pois. Tukivarsi takaisin autoon ja sisäpään kiristys vasta paino päällä.
        Kiitos horch! Mistähän tuo helaa lähtisi etsimään? Motonet, Fixus vaiko ihan marmori? Mikähän sen risan osan (helan) tarkka nimi on josko Mtonet/Fixus sellaista kyselevät?

Alkuperäinen kirjoittaja Coupevesqu Näytä viesti
        Jos korjaamolla käyttää niin sillä työn osuudella mikä menee puslan vaihtoon vaihtaa jo koko tukivarren. Itsekään en lähtis moista itselle tekemään, uutta vartta vaan tilalle
        Itse ajattelin vaihtaa. Taitaa löytyä tarvittavat työkalut tällaiseen hommaan. Varsinkin kun horch​ tuossa jo tarjoili detaljivinkkiä.
        Viimeksi muokannut Killeri; 11.7.2025, 13:49. Perustelu: Viestit yhdistetty.

Comment

Ihan hirveen pitkään ei tarvitse etsiä jos jaksaa vähän vaivaa nähdä ja sen googlen avata... esim Aeromotorsilta löytyy...

Comment

Tuosta 2kpl koriin niin ovat oikeat. Kyseistä firmaa käyttänyt jo pitkään eikä pahaa sanottavaa ole.

https://www.varaosa24.fi/varaosat/0/...lemf%C3%B6rder

Comment

Working...
            X