Minkälainen homma on vaihtaa eteen alatukivarret, pikaisesti kun tuota silmäilin, näyttäsi että ainakin takimmaisen tukuvarren pultin tiellä on jokin suojapelti. Miten tuon pellin saa pois, pitääkö pohja muovi irroittaa, että pääsee käsiksi siihen sisempään ruuviin? Nosturille ei ole pääsyä, onko tuo mahdoton rasti jos ei saa autoa nosturiin. Youtubesta löytyi kovin huonosti videoita, jossa olisi jotain vinkkiä tuosta hommasta. B7 koppasista kyllä löytyy, mutta näyttäisi olevan erilainen rakenne.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 1.8 TFSI 2015 B8.5 alatukivarsien vaihto eteen
Collapse
X
-
Eipä tuo hirveästi taida C7 A6 tukivarren vaihdosta poiketa, pohjamuovit veks ni lämpöpeltien muttereihin ja pultteihin pääsee näppärästi käsiks, 3x per puoli oli kutosessa. Vois myös sanoa että tahtoo olla pallonivelet hippasen tiukassa, että toivottavasti löytyy asianmukanen työkalu niiden puristamiseen irti, riemukkaalla pamauksella lähti itellä irti kun oli jo usko loppumassa.
-
-
Justiin vaihdoin puslat omiin alatukivarsiin. Pohjamuovi pois, pienet lämpö pellit pois reunoilta oli kolmella M6 kiinni, helppo homma. Ainut tympeä pultti on se suoran alatukivarren takimmainen pultti kun osuu aika pahasti raidetangon kummiin. Mutta kyllä se sieltä sai pois ilman raidetangon irrotusta. Vähän sidoin ripustusta kiinni jouseen että vetarin sisäpää ei muljahda maljasta pihalle.
Ei tullu muuta kuvaa otettua kuin tuo yksi.
Pallonivelet ei ollu oikein tiukassa omassa. Kuskinpuolta puristin ja pari lyöntiä niin lähti, apukuskin puoli lähti parilla lyönnillä löysällä olevaan mutteriin, yllätti kieltämättä että niiden kanssa ei tarvinnu takuta enempää.Viimeksi muokannut Sompse; 14.6.2025, 10:59.
Comment
Comment