Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iskarin männän kromipinta puhki

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Iskarin männän kromipinta puhki

    Eibachin säätöalustan etupumpuista päässyt kromipinnoite (??) puhki ja pinta kuopalla kun auto seisonut pidemmän aikaa pukeilla, tahtoo truiskia kissankusen hajuista öljyä aina vähän ulos kun käyttää mäntää sisällä. Muutoin olisivat täysin ehjät ja passelit vielä käytettäviksi. Saako tuollaisia enää mitenkään kotikonstein tiiviiksi?

    Click image for larger version

Name:	IMG_2656.jpeg
Views:	363
Size:	63,8 Kt
ID:	1940359
    Click image for larger version

Name:	IMG_2655.jpeg
Views:	346
Size:	60,9 Kt
ID:	1940360

    #2
    Ei sitä oikein tahdo saada. Ainut pelastus on, jos jäljet ovat alueella, joka ei käytössä kulje tiivisteen ohi. Muussa tapauksessa edessä taitaa olla vähintään männän vaihto.

    Comment


    • #3
      Ei kai tässä paljoa menetettävääkään enää ole, kokeillaan siis jos ruostekohdille levittäisi fosforihappoa, sen jälkeen pienellä määrällä 2-komponenttista kemiallista metallia jolla paikkaisi tuon kuopan, sitten iskarin mäntä porakoneen istukkaan ja santapaperilla tasaiseksi. Raportoidaan miten tuossa onnistutaan.

      Comment


      • #4
        Crossipyörässä oli joskus etuiskarissa naarmuja ja kuoppia, niin hioin hiomapaperilla kuopan loivaksi, rupesi toimimaan eikä vuotanu.

        Comment


        • #5
          Kysytty myös Eibachilta yhden uuden etupumpun hintaa, rapsakka 300 euroa. Taitaa täällä puolassa paikallinen kyläseppä avata ja kunnostaa kaikki neljä nurkkaa samalla rahalla.

          Comment

          Working...
          X