Beiza: Onko niissä siis se "philips" tarralla tjms?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Xenonit b6 xenon+ pitkiin?
Collapse
X
-
Mulla on muuten aivan täysin sama ongelma. Onko jollain lääkettä tähän? Ikävää, kun autoa käynnistäessä joutuu odottelemaan kuin vanhassa dieselissä ikään.Alkuperäinen kirjoittaja Milou Näytä viestiTuli viime viikonloppuna asennettua H7 xenon setti lyhyisiin valoihin. Asennus oli helppoa ja valot toimivat hienosti, paitsi kun virrat kääntää päälle valot syttyvät normaalisti, mutta kun auton käynnistää – niin valot sammuvat käynnistyksen aikana eivätkä jää palamaan. Kun käyttää valoja parkkiasennossa ja takaisin niin valot toimivat taas normaalisti. Mikähän aiheuttaa tämän? Kun polttaa valoja pidempään noin 7 sek. ennen käynnistystä niin jäävät palamaan käynnistyksenkin jälkeen ilman tuota valokytkimen kääntelyä.
Comment
-
Kirkkaammat parkit, onko laillista?
Molemmat etuparkit pimeänä -03 B6:sta ja odottelen kesälomaa ja kerään rohkeutta ryhtyä vaihtohommiin. On aika ahtaassa paikassa.
Uudemmissa A4:sissa olen nähnyt normaalia kirkkaampia parkkeja, joita käytetään huomiovaloina ilmeisesti Xenoneita säästääkseen. Tuntuu turhalta polttaa Xenonia kesäpäivänä kaupunkiajossa ja mietin voisiko vaihtaa kirkkaammat parkit ja ajella niillä valoisan ajan. Katsastusmies ei taida pitää ajatuksesta?
Comment
-
A4modsista löytyy hyvät ohjeet ajovalojen irroitukseen... Huomaa sieltä myös video miten irroittaa se liitin, itsellä meni ainakin sen kanssa eniten aikaa ennenkuin löysin tuon videopätkän.Alkuperäinen kirjoittaja 8866 Näytä viestiMuutamassa minuutissa otat käteen koko umpion. Turha alkaa taistelenaan niitä sinne väliin.
Comment
-
Kiitti vinkeistä, harkitsen umpioiden irrotusta.
Palstalla on asiassa kahdenlaista mielipidettä, osa on vahvasti sitä mieltä että takaa johdosta vetäisemällä pienillä käsillä poltin ulos ja vaihtoon. Osa irrottaisi umpion. Ainakin mulla tila näyttää niin ahtaalta että kädet ei taida mahtua, liekö 6-kone liian pitkä konepellin alle?
Comment
-
Sain viimein aikaiseksi asentaa xenonsarjan vastus/relelisukkeilla. Toimii ja häikäisee päivälläkin, mutta asennus oli silti melkoista nysväämistä. Lisäksi usein hajoavien parkkien vaihtaminen vaikeutuu entisestään. On kyllä melkoisen rasittava ominaisuss. Profiilin Golffista parkin vaihtaa alle minuutissa ilman työkaluja, mutta audissa menee puoli tuntia ja pitää olla oikeat välineet.
Katsastusmies ei eilen tosin palanutta parkkia huomannut, vaikka ajotietokoneessakin oli herja. Muutenkin ei pissapoikaa, pyyhkijöitä, tööttiä ym katsottu.
Comment
-
Vieras
Miksi koodata muuksi kuin pohjoismaiseksi? Valoja voi kyllä säätää ihan suoraankin - tuskin kukaan vaikkapa jenkkivaloja autoonsa haluaa :).Alkuperäinen kirjoittaja BcV Näytä viesti"Jos valoautomaatikan haluaa pois, se onnistuu koodamalla "auto" muuksi kuin Pohjoismaalaiseksi. Taisi olla ryhmä 09, funktio 07. Viimeisen numeron kun vaihtaa 2 -> 1 niin a'vot."
Onko tuolla toimenpiteellä muihin ominaisuuksiin vaikutusta kuin valojen syttymiseen?
Muuten sama ohje, mutta muutetaan toiseksi viimeistä bittiä: 1->0 halogeeneille ja 2->3 orkkis-xenoneille. http://en.openobd.org/audi/a4_8e.htm#09 auttaa.
Comment
-
Vieras
Eipä kestä. Paikallinen Audiharrastaja tekisi homman kahvin tarjoamalla:).Alkuperäinen kirjoittaja BcV Näytä viestiJoo tuo on varmaan parempi keino. Kiitos! Paikalliselle marmorille pääs ilman ajan varausta, tommosen homman tekevät 10-20 eurolla.
Comment

Comment