Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B6 (cabrio) takaiskari - muiden sopivuus ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B6 (cabrio) takaiskari - muiden sopivuus ?

    Moro,

    Katselin että OE taka-sportti-iskari 2003 malliseen autoon olisi tätänykyä 8E0513036AL.

    No tuotapa tarkemmin sit hain, niin päädyin myyjien väittämiin että olisi sama iskari sedanissa, farkussa, avossa sekä sisarmallissa exeossa luonnollisesti.

    Mutta onko oikeasti näin ? oemepc vastaavuustaulukko tuolla OE nrolla ei kyllä tunnista muita korimalleja rinnakkaisvariantiksi.

    Oon katsellut bilsteinin B4,B6,B8 sarjalaisia (mitä nuo sarjat edes oikeasti ny tarkoittaa, isompi = jäykempi ?) sekä tuli vastaan TA techinixin tolppaa ja ja ja.... monessa paikassa vannotaan että on sama, mutta onko oikeasti noin ?

    Äkkiseltään kuvittelisin (mutua) että vaimennusprofiilin pitäisi olla katottomassa autossa sovitettu pienempään pystykiihtyvyysprofiiliin. Jos ei näin ole niin sitten valikoima on laajempi.

    #2
    Kymmenen OE iskarin yleensä korvaa yksi tarvike iskari,

    Comment


      #3
      Äkkiseltään kuvittelisin (mutua) että vaimennusprofiilin pitäisi olla katottomassa autossa sovitettu pienempään pystykiihtyvyysprofiiliin. Jos ei näin ole niin sitten valikoima on laajempi.
      Eri-jäykkyyksiset jouset eri malleissa, iskari sitten mieltymysten mukaan mutta yleensä sama esim. sedan vs. avant.

      Oon katsellut bilsteinin B4,B6,B8 sarjalaisia (mitä nuo sarjat edes oikeasti ny tarkoittaa, isompi = jäykempi ?)
      B4 on vakiomittainen oe-korvausosa vakioiskarille.
      B6 on jämäkämmällä vaimennusteholla varustettu vakiomittainen iskari pääsääntöisesti vakioalustalle, ja tuosta on vielä jäykempi versio B6 sport. Molemmat käy tietty madallettuihinkin, muttei ehkä ole vaimennuspituutensa puolesta siihen optimoituja.
      B8 on lyhennetty (ja B6:tta) jäykempi iskari madallettuihin autoihin.
      Viimeksi muokannut vV8m5; 11.1.2020, 16:44.

      Comment

      Working...
      X