Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A8 W12 2004 päiväajovalot

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A8 W12 2004 päiväajovalot

    Yritin etsiä wanhaa juttua aiheesta, mutta en löytänyt, joten pakko tunnustaa tietämättömyytensä ja kysyä muilta - hommasin joitakin viikkoja sitten itselleni tuollaisen W12 (2004) ihan käyttöautoksi, ja ihmettelen noita sen päiväajovaloja (tai ainakin oletan niiden olevan sellaiset...) Ajovalot ovat kaksoisxenonit, ja sisemmässä umpiossa on viisi (ilmeisesti led-polttimoa valosävyn mukaan) jotka toimivat parkkivaloina. Koska oletan niiden olevan ledejä, niin mahtaako niissä olla myös päiväajovalot? Ainakaan en saa niitä sellaisena toimimaan, valokatkaisian "auto" asento toimii kuten edellisessä mesessäni, eli valoisaan aikaan ei pala mikään, mutta pimeällä palaa ajovalot. MMI:ssä on ulkovaloille muutama asetus, mutta päiväajovaloista ei puhuta mitään. Eli kysymys - ovatko ne sisemmän umpion valot myös päiväajovalot, ja jos on niin miten ne saa kytkettyä päälle? Merkkihuollossa?

  • #2
    Itse itselleni vastaten - oikea paikka löytyi asetuksista. Nyt toimii...

    Comment


      #3
      Kerro toki muillekin mistä ne löytyi.

      Comment


      • #4
        No ihan sieltä mistä väitin ettei mukamas löydy, eli MMI:stä ulkovalojen asetuksista :) En tiedä kuinka sokea olen, koska olen sieltä pariin otteeseen etsinyt. Siellä se kuitenkin oli ihan oman otsikkonsa alla. :)

        Comment

        Working...
        X