Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S2:sen etujarrusatulan "liukutappia"?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S2:sen etujarrusatulan "liukutappia"?

Joo eli eilen päivitin etujarrut ja hienosti alkoi,kuskin puolen alempi liukutappi aivan ryytynyt. Yli-innokkaasti avaamaan ja naps,poikki:( Parin tunnin väkäämisen jälkeen saatiin porattua pois ja tehtyä uusi tappi mutta kun repsikan puolella on täysin sama juttu. Alempi on niin kovaa kiinni ettei edes ruuvipenkissä liiku,nyt siis sen puolen jarru laahaa hiukan.. Onko tietoa mistä sellasen tapin saisi vai onko pakko tehdä taas itse? Oon meinaan aika varma että sekin napsuu poikki kun yrittää avata tänään jos olis lisää aikaa..Saahan sen tehtyä mutta luulis että jostain löytyis valmiina? Kiitos taas!!

Autotarvikeliikkeistä pitäisi löytyä.

Comment

Motonet,A-tarvike,Autoasi,Hämeen pultti,Ruuvimarket käyty läpi,ei saa.. Kaikkien toimittajien kirjat näyttää siinä kohdassa että ei Audi S2 2.2:seen.. Näin nimittäin ihan itse toimittajien kirjat. Merkkiliikkeestä saisi koko längen hintaan 190euroa,no thanks. Oon just ropailemassa ja kyllä täytyy ite tehä,ei auta muu. 80:ssä oli melkein sopiva mutta pari milliä liian ohut ja pari senttiä liian lyhyt,yllättäen.

Comment

Noita G60-jarruja on ollut myös joissakin A80/100/200 -malleissa. Saattaa varaosakirjat tuntea nuo mallit S2:sta paremmin. Enpä kylläkään ole ihan satavarma onko niissä samat tapit.

Tappipulttien kiristysmomentti on sitten jatkoa ajatellen luokkaa 20nm eli ei juuri mitään. Orkkispulttien kierteissä on ruuvilukite varmistamassa niiden kiinnipysymisen.

Comment

Ei ehkä puhuta samasta asiasta tai sitten ymmärsin väärin?Mutta eihän tota liukutappia kiristetä mihinkään,ei siinä ole edes kierteitä,paitsi tietysti päässä mihin sitten satula kiinnitetään. Jos sitä tarkoitit? Itse joutu kannen pulteista tekemään,pääsi helpommalla kun ei mistään tuntunut löytyvän,taas pelaa hienosti;)

Comment

Ei ehkä puhuta samasta asiasta tai sitten ymmärsin väärin?Mutta eihän tota liukutappia kiristetä mihinkään,ei siinä ole edes kierteitä,paitsi tietysti päässä mihin sitten satula kiinnitetään. Jos sitä tarkoitit?
            Joo, eiku minä taisin ymmärtää ongelman väärin. Tarkoitin juuri sitä liukutapin päässä olevaa sisäkierrettä.

Comment

Working...
            X