Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b5 sport- takajouset

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 b5 sport- takajouset

Käytin tossa audia konttorilla ja muuten oli kaikki ok, mutta molemmat takajouset poikki... :( Mistäs kannattais lähtee uusia metsästään? Laittaakko alle orkkis "sport" jouset vaiko jotku madallusjouset...?

Kiitos etukäteen!

Madallusjousien kera saat muutoskatsastaa autosi mikä maksaa 65e. Orggis sport-alustaa kannattaa selailla foorumeilta.

Comment

Mistäs juho noin kalliin hinnan muutoskatsastukselle on löytänyt?

Comment

Samaa ihmettelen itsekin..

Comment

Taitaa olla Jyväskylässäkin tuota luokkaa.

Edit, taisi olla katsastuksen kanssa...
          Viimeksi muokannut okkim; 30.9.2007, 19:21.

Comment

mulla oli vuosikatsastus+muutoskatsastus tuota luokkaa kokonaisuudessaan, tämä siis k1 asemalla

Comment

Klubin kautta kannattaa kysellä H&R madallusjousia. Itse olin tyytyväinen niihin ihan vakio iskareilla. Jos iskarisi ovat vanhat, ne tuskin tulevat kestämään kovin pitkään jos vaihdat pelkät jouset. Kannattaa miettiä koko alustasarjan hankkimista. Kummiskin sama työ vaihtaa alle kerralla kaikki.

Mun rengastuksen muutoskatsastus maksoi Jykylässä Keljon K1-asemalla 35e. Ajoi kierroksen aseman pihassa ja sanoi:" Hyvinhän ne mahtuu". Ei kai se alustan muutoskatsastus voi kovin paljon kalliimpaa olla. Mainitaan vielä että rekisteröintikatsastuksen yhteydessä A-katsastusasemalla Seppälässä alustan katsastuksesta ei veloitettu mitään. Alla mainitut H&R jouset.

Comment

Working...
              X