Sopii se, mutta mikään ei kyllä tuolla kattauksella muutu ajamisen suhteen paremmaksi, ellei autossasi oleva setti ole täysin kuollut.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
UrS4 alusta
Collapse
X
-
Olen itsellekkin samaa alustaa katsellut mutta en vielä ole ostanut, laita kokemuksia jos tilaat.
http://viewitem.eim.ebay.fi/TA-TECHN...083749209/item
Tuossa sama alusta vähän huokeempaan hintaan.
Comment
-
Anteeksi nuiva asenteeni, mutta jos säädettävä alusta maksaa alle 500e, niin se on todennäköisesti paskaa tai aivan täyttä paskaa. Näkisin parempana vaihtoehtona jopa jousten laikkaamisen. Varsinkin jos käytössä on H&R-jouset, jotka ovat yleensä "progressiiviset" tai oikeammin 2-alueiset. Sieltä voi niitä tiheämmin kierrettyjä kierroksia ottaa pois huoletta, tinkiminen tapahtuu siinä kohtaa vain mukavuudesta, ei ajo-ominaisuuksista.
Comment
-
Nostetaas ketjua ja teen tässä samalla ensimmäisen postauksen tännekkin foorumille. Eli ongelmana UrS4 sedan AAN koneella ja TA-Technixin säädettävä alustasarja. Takapäässä on muista C4 korisista poikkeava iskarin yläpään kiinnitys, ja mietinkin nyt voinko vaihtaa sinne toisen tyyppisen iskarin yläpään tuen? Madallustolpat siis käy kaikkiin muihin malleihin kaiketi paitsi AAN. Olispa vaan ostohetkellä tiennyt, että erilaisia tuentoja yläpääs saman mallisarjan sisällä...
Comment
-
Elikkäs siis normaalisti c4 ilmeisesti vasemmanpuolinen ja omassa on toi keskimmäinen. Eli iskarin yläpääs madallussarjas on huomattavasti lyhyempi kierreosa kuin vakioiskaris. Ja madallussarjan soveltuvuus on paperien mukaan 100/a6/s6.
EDIT: Osaako joku sanoa mitä eroa on tällä Sport type running gearilla normaalin c4 quattron alustaan, muutakuin tuo yläpään laakerointi takana ja iskareissa jotain eroa? Hieman ehkä tyhmä kysymys, mutta tämä urssi on itelle sen verran uus asia, ettei tietoa hirveesti ole hirveästi kertyny ko. mallista. Ei huvittaisi maksaa reilua satasta ja oppia kantapään kautta.
Viimeksi muokannut Hautis; 25.4.2014, 10:52.
Comment
-
http://www.koniracing.com/8611.cfm#8610
Tuolla jotain.
Varaosa myyjä jolla konin edustus, sieltä lähtisin liikkeelle.
Tai sitten otat suoraan yhteyttä tonne linkin kauppaan.
Comment
-
-
Olisiko kenelläkään nyt sitten tietoa mistä UrS4:n matalempaa alustaa/ edes jousia löytyisi, kuin nuo -40mm tiputtavat? Foorumia kiihkeästi selatta ja Google löytää eioota, edes noita K.A.W:n jousia en löydä joita jotkut ovat ilmeisesti onnistuneesti haalineet.
Käykö astetta vanhemman satkun madallusjouset urssiin? Tai esim. V8:n? Niitä tuolta K.A.W:n sivuilta löytyy alemmallekin setupille kuin -40mm.
Toki sitten viimeinen vaihtoehto taitaa olla laittaa ostoilmoitus urssin etutolpista ja toivoa että sellaiset löytyy jotta voisi nuo kierretolpat niistä väsätä.
Comment
-
Tuolta tilasin nuo kaw:t.
http://www.alufelgenland.de/store/Fe...63_142167.html
Ihan ok:ltä tuntuu, keulaan laitoin.Perässä hr:n jouset ja nyt on melko suorassa auto :)
Hieman rimpulan olivat vs. hr:n tuote, eli selkeästi ohuemmat. Ei kuitenkaan niiaile mielestäni mitenkään enempää ainakaan normiajossa. Keulassa siis kumi on aika hyvin lokarin reunassa tällä, ei mitenkään "sikamatala".
Comment
-
Kuinka olette / jos olette korjanneet katkenneen pultin iskarin lautasen kiinnityksestä?
Kolmella 8mm kierteellähän nnämä kiinnittyy etuvetoisessakin ja sain yhden poikki. Onko pistehitsattu vai läpipultti?
Korjausehdotuksia?
Uudet kierteet vai läpipultti?
Kuinka pääsee sisäkautta käsiksi, minusta siellä ei näkynyt mitään kolmijalkaa vaan pyöränkotelo oli sileä kontin puolelta.
Comment
-
Audi s4 c4 avant mikä olisi paras alusta kombo harraste autoon jos haluaisi joskus vähän käydä ajamassa mutkatietä /radallakin? En haluaisi mitään hirveän matalaa kun asuu täällä syrjemmässä.
kw1 ? Sitä näyttäisi ainakin saavan c4 koriin.
Comment
-
Terve,
Kännyn forumin puoleen alustasarja aiheessa.
Projekti auto Audi UrS4. 2.2tq. vm1992
Hankin autodoc:in kautta alustasarjan https://www.autodoc.fi/eibach/1930956 ja ongelma on se että autosta tuli allroad, auto on korkeampi kuin vakio alustalla, kaaren ja renkaan välissä on yli 100mm väli. Autossa oli ennestään vastaava sarja eibach:in jouset ja bilsteinin iskunvaimentimen, tällöin renkaan ja kaaren välissä oli noin 15mm. Uusien ja vanhojen jousien välillä ei ole korkeus eroa ja olen kasannut alustan vanhoilla jousilla ja uusilla iskareilla, auto jää allroadiksi. Olen myös kasannut auton pelkillä iskareilla jolloin auto laskeutuu pohjanlyönti kumeja vasten, eli iskarit eivät kanna autoa.
Olisko kellään ideaa miten auto saadaan normaaliin korkeuteen?
Comment
Comment