Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 (B5) quattro sport-alusta etuvetoiseen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 (B5) quattro sport-alusta etuvetoiseen?

    Onko kokemuksia tai tietoa käykö? Onko kenelläkään kokemuksia Koni sport-kitistä, eli onko pintakova vai mukava? Nyt on alustan päivitys enemmän kuin ajankohtainen ja näistä sekä muista hyvistä tiedoista olisi kovasti apua.

    #2
    Quattron alusta ei käy vajaavetoiseen, takapään rakenne on ihan erilainen. Eibachin Pro System settiä voin kehua estottomasti muutaman viikon kokemuksella, sopii käyttöautoon oikein hyvin. Ratapelit on sitten erikseen. Kannattaa liittyä Clubiin ja tilata tavarat Clubin kautta, säästö on huomattava!

    Comment


      #3
      Kiitos vastauksesta!

      Mitä hintaluokkaa Eibachin Pro System clubijäsenille on? Konin sport kit kustantaa normaalisti n. 650 eur.

      Comment


        #4
        Terolle esim. välitin Eibachin setin 580 euron hintaan.

        Comment


          #5
          Juurikin näin. Lisäkustannuksia tuli vielä rahdista Suomessa (alle 20€), asennuksesta ja pyöränkulmien säädöstä (224€, Euromaster Suomenoja) ja muutoskatsastuksesta (24€). Ja on hjuva!

          Comment


          • #6
            oliko kyse siis Eibachin Pro System sarjasta..? itsellä olis keväällä alustan uusiminen ja hyviä ehdotuksia otettais vastaan. :) missäs hinta luokassa kyseinen sarja on
            A4 T quattroon vm 2001? kiitoksia jo etukäteen.

            Comment


              #7
              Tero,

              Kiitos tiedoista, itse kysyin Otaniemen lähellä olevasta (Kuusisaari?) Euromasterista pyöränkulmien säädön, niin mielestäni summa oli n. 60 eur. Asennus ja kulmien säätö yhdessä toki oli jotakuinkin 200 eur.

              Muutoskatsatus lienee läpihuutojuttu?

              Muuan varaosaliike Olarin liepeillä lupasi Konin sport kitin asennettuna 750 eur.

              Comment


                #8
                Tuohon etuvetoiseen säätö on helpompi, siinä kun ei mun tietojen mukaan takapäätä voi säätää niin monipuolisesti kuin quattrossa. Mulla oli takapään säädöt niin jumissa, etteivät saaneet yhden työpäivän aikana tehtyä valmiiksi, mutta eivät ottaneet silti lisää hintaa ylimääräisestä työstä. Joskus täytyy siis kiittää pakettihinnoitteluakin. :) Lisäksi Suomenojalla tekivät diagnoosin katkenneesta takajousesta ilman veloitusta (mikä kyllä yllätti suuresti, en ole törmännyt siihen että pääkaupunkiseudulla joku tekee jotain ilman laskun kirjoittamista!) joten en edes kysynyt muualta tarjouksia. Vaihtoivatpa vielä samalla eteen molemmat raidetangon päätkin kun olivat pääseet huonoon kuntoon. Tästä toki laskuttivat, mutta niinhän se kuuluikin tehdä.

                Otaniemeä lähinnä oleva Euromaster on Lehtisaaressa.

                Comment


                  #9
                  Suomenojan euromasterissa olen minäkin saanut erittäin hyvää palvelua.

                  Comment

                  Working...
                  X