Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

alustaa a4?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • alustaa a4?

    eli alla on 2001 vuoden 1.8t etuveto, ajettuna nyt vähä reilu 90k ja alusta täysin uusimaton ilmeisesti. pitäs nyt jotain kohtuu hintaista uutta iskaria ja jousia katella, et mitäs suosittelisitte ja millasessa hintaluokassa, oma tietous suht minimaalista noista. sporttisuutta saa kyllä olla mut ei nyt mitää himo madalluksia kuitenkaa, talveks ja kesäks 15" alut joita tuskin vaihtamas iha heti ni ei kauhee älykkään näkönen ois :)

    #2
    Audin oma Sport-alusta.
    Ei ehkä edullisin mahdollinen, mutta varmasti toimiva..ja edullisuudestakin voi sinällään olla montaa mieltä, koska uuteen autoon Sport-alusta kustantaa reilut 500e, S-line noin tonnin enemmän..eli kaipa se Sport-alusta sitä taustaa vasten voidaan mieltää jopa edulliseksi..

    Niin..ja jos epäröit asian suhteen, niin käypä koeajamassa sport-alustainen A4..ja olen 99,99% varma että painelet samantien tiskille ja vaihdat omaasi alustan..

    Comment


    • #3
      Hommasin omaan B5:seen bilsteinin sprintit ja H&R -30 vieterit.Voin suositella.Ei ole ollenkaan pintakova mutta silti jämäkkä.Ei ole yhtään liian matalakaan vielä eikä tuo muorikaan pääsee avautumaan että olis kivireki ja putki putoo kohta.
      Ilmeisesti tuo orkkis-sporttialusta olis bilsteinin sportit ja H&R -20 vieterit.
      Näin olen ainakin kuullut,viisaammat korjatkoon.

      Comment


      • #4
        eli minkäs hintaset noi o kokonaisuudessaan?

        Comment


          #5
          Mites noi Weitecin sarjat. Ei olis ainakaan hinnalla pilattuja :)

          AUDI A4 Limousine 8E 1,6i - 1,8T + 2,0i 11/00- 25/25 AU502GT 457,00 ?
          AUDI A4 Limousine 8E 1,6i - 1,8T + 2,0i 11/00- 45/25 AU512GT 470,00 ?
          AUDI A4 Limousine 8E 1,6i - 1,8T + 2,0i 11/00- 45/45 AU516GT 483,00

          Comment


          • #6
            "Ilmeisesti tuo orkkis-sporttialusta olis bilsteinin sportit ja H&R -20 vieterit."

            Pitääkö tuo paikkansa?
            Itselläni orkkis-sporttialusta a4:ssa, ja kesäksi tekisi mieli saada autoa hieman enemmän tonttiin, eikä tällä hetkellä esim. KW:n säädettävien alustasettien hinta houkuttele, joten olisiko millainen ratkasu jos vaihtaisin hieman enemmän kuin tuon -20mm madaltavat H&R:n jouset alkuperäisten H&R:ien paikalle? Tulipahan vaan mieleen, tämmönen vaihtoehto...

            Comment


            • #7
              Itse kun alustaa olin hommaamassa niin DR.wheelgoodsin kaveri näin väitti sporttialustan suhteen olevan.Hinnoissa noissa ei ole juuri eroa ja suositteli sprintiä koska,Sprint iskarissa on lyhennetty ulosjousto eli luulen sen tarkoittavan että on fyysisesti lyhyempi pamppu kuin sport.Huom., näin luulen.
              Jousia ei ollut esim -40mm mallia olemassa ja siksi otin tuon -30mm ja silläkin tuntuu jo pohjapanssarissa rutisevan nuo lumi yms paakut.Muista jousista en tiedä mitä löytyy.En itse uskaltaisi madaltaa enempää.
              Tuota jousiasiaa ym. kannattaa kyllä kysyä tarkemmin joltain jälleenmyyjältä kun en osaa nyt ihan varmaa sanoa. Koko paketin hinta oli kuitenkin jossain 6-7 sadan korvilla kun otin samalla muutakin.Ei nyt mikään ihan sikahinta noin hyvästä alustasta.

              Comment


              • #8
                Weitec

                Onks kellään kokemusta noista Weitecin jousista ja iskareista..? Ei olis kyllä hinnalla pilattuja.. mutta eiks se vähän niin ole että ei ole olemassa hyvää ja halpaa..??

                Comment


                  #9
                  Juu tottahan toi on paitsi Weitecin kohdalla. KW:n valmistamat ja suuri valmistusmäärä tiputtaa hintaa tuotteessa.

                  Comment

                  Working...
                  X