Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6:een tiukempaa alustaa. (Eibach+Boge?)

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A6:een tiukempaa alustaa. (Eibach+Boge?)

    Jotenkin tuo vakio A6:n alusta tuntuu hmm...hiukan löllöhköltä ja ajattelin kesärenkaiden vaihdon yhteydessä hieman päivittää sitä. Olen tähän asti aina suhtautunut alustan madaltamiseen/trimmaamiseen vähintäänkin skeptisesti, mutta koeajo Sport-alustaisella A4:llä muutti mielen täysin!

    Kysyisinkin vain, että sopivatkohan nuo uudet iskarini (Boge Turbot) käytettäväksi tiukempien vietereiden kanssa? Kun ei viitsisi taas ostaa uusia iskareitakaan, eli jos selviäisi pelkillä jousilla. Ja millaisia vietereitä suosittelette? Tiedän merkeistä vain sellaiset kuin Koni ja Eibach. Onko kokemuksia noista? Entä millaiset ovat Audin omat Sport-jouset, vai onko sellaisia olemassakaan A6:een? Millaisilla hnnoilla noita saa, ja minkä verran mitkäkin madaltavat. Madallus saisi olla ehkä sieltä miedommasta päästä (20-30mm). Riittääkö alkuperäinen kallistuksenvakaaja jos jouset vaihtuvat tiukempiin? Ja kannattaako toimenpide ylipäätään. Tarkoitus olisi saada nyökkiminen ja kallistelu kuriin. Tässä asiassa olen nimittäin täysi ummikko! Saattakaa tietoni ajantasalle...

    #2
    http://www.audiclub.fi/audifinns/viewtopic.php?t=3555
    Ei nyöki, ei kallistele. Saattaa olla joidenkin makuun hieman liian kova, omat ajoni 90% moottoritietä jolla toimii loistavasti.

    Comment


      #3
      Mulla on alkuperäinen sport suspension/ shock absorption eli sporttialusta ja toimii uskomattoman hyvin vaan mahtaa olla kallis paketti jos käy liikkeestä ostaan...

      Comment


        #4
        Kannattaa olla klubin jäsen ja tilata alkuperäiset sporttialustapalat kerhon kautta, jos niitä kaipaa.

        Comment

        Working...
        X