Huomasin tänään autoa pestessäni että kovasti oli pinttynyt peräpäähän suolarasvapikisekoitus, ei lähtenyt painepesurilla/ harjalla ilman "rasvanpoistinta", mitä onneksi lähihuoltoasemalta sai.
Vahasin auton lokakuun alussa, ja tarkoitus oli tempaista uudet vahat pintaan vasta kun kesärengaskausi juhlallisesti alkaa - nyt kuitenkin tekisi mieli hieman aikaistaa suunnitelmaa.
Käytössäni ei ole lämmintä tallia, joten minkälaisissa olosuhteissa vahaus on mahdollista suorittaa? Kaapista löytyneissä Autoglymin Super Resin Polish- tai Extra Gloss Protection -vahapurkeissa ei lämpötiloista puhuttu mitään. Onnistuuko esim. nollakelillä jos ei vettä sada? Kuivuvatko / toimivatko vahat?
Pakkasta ei varmaan kannata ainakaan olla...
Vahasin auton lokakuun alussa, ja tarkoitus oli tempaista uudet vahat pintaan vasta kun kesärengaskausi juhlallisesti alkaa - nyt kuitenkin tekisi mieli hieman aikaistaa suunnitelmaa.
Käytössäni ei ole lämmintä tallia, joten minkälaisissa olosuhteissa vahaus on mahdollista suorittaa? Kaapista löytyneissä Autoglymin Super Resin Polish- tai Extra Gloss Protection -vahapurkeissa ei lämpötiloista puhuttu mitään. Onnistuuko esim. nollakelillä jos ei vettä sada? Kuivuvatko / toimivatko vahat?
Pakkasta ei varmaan kannata ainakaan olla...
Comment