Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

KW variant 2 säätö ja huolto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • KW variant 2 säätö ja huolto

    Eli autossani on tuollainen alusta, ja säädetty varamaan niin kovaksi kun vaan mahdollista. Lueskelin vanhoja topicceja ja sain vähän ristiriitaisen käsityksen tuosta säädöstä. Eli, pystyykö S2:sen versiossa etu- ja takapään jäykkyyttä säätämään? Ja tapahtuuko säätö iskarin päässä olevista ruuveista vai täytyykö koko iskari ottaa ulos? Ja miten tuo säätö kannattaa suorittaa? Eli saako esim. yhdellä kierroksella paljon aikaan?
    Viimeksi muokannut VilleP; 8.10.2007, 15:01.

  • #2
    Tapahtuu yläpään ruuvista. Tolppaa ei tarvitse irroittaa.
    Muistikuvana koko säätövara noin 3 kierrosta. Säädä löysimmälle ja kiristä tarpeen mukaan. Var 2 ei ole löysimmilläänkään mikään "pehmeä".

    Comment


    • #3
      Millainen on ulosjouston jäykkyys? Mulla oli bilsteineissä mielestäni aika heikko ulosjouston vaimennus joka on nyt ajan myötä parantunut. Kuitenkin vielä joissakin montuissa keula heijaa liikaa.

      Mietityttänyt hieman jos hommaisi säädettävät iskarit eteen, jos saisi säädettyä sopivaksi

      Comment


      • #4
        Onkos kellään tietoa kuka suorittaa kw iskareitten huoltoa suomessa, jos ylipäätä suorittaa? Vai täytyykö saksaan asti lähettää. Nimittäin vasen etuiskari kolkkaa narisee aika pahasti.

        Comment


        • #5
          Usparts kyllä omistaa laitteet huoltoa varten, mutta ei kai vieläkään ole ketään kun sitä laitetta käyttäisi ja tolppia huoltaisi.

          Comment


          • #6
            Tässä ketjussa nyt näkyy noita S2 avantin omistajia olevan, jotka alustalle jotain on tehneet.
            Nyt kysynkin, että millaista settiä tuonne alle kannattaa laittaa? Joko koko jousi ja iskaripaketti tai pelkät iskarit

            Originellit vaikutti aika hintavilta. Onko toi bilstein ok ja bolt on?

            Mistäs näitä kannattaa hommata? Mieluusti hakisin ihan jostain lähiliikkeistä...

            Comment


            • #7
              http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...ght=s2+alustan

              Comment


              • #8
                Tätä KW:ta en äkkiseltään suosittele. Saksan autobahnalla oli omiaan, mutta täällä suomen tiestöllä ihan järkyttävä kivireki. Alkaa toimi vasta +140km/h nopeuksissa. H&R:llä on coilover kitti avanttiin, ja on huomattavasti halvempi kuin KW:n vastaava säädettävä, ja ilmeisesti hieman mukavempi.

                Comment


                  #9
                  Ei toimi ainakaan -90 luvun Audeissa K&W.n alusta mukavuus alueella.
                  Mutta esim. ST 220 Mondeossa toimii ja on mukavampi (ei ihan niin pintakova) kuin oma risa vakio alustalla.

                  Comment


                  • #10
                    Itse suunnittelen kw alustasarjaa omaan d2 S8 audiin juurikin sen säädön takia mutta ÄSSÄN vakio urheilualustakin on jo melko jämäkkä ajettava täällä pohjoisen teillä niin tuskin se siitä enää kovemmaksi paljoa tulee?

                    Kokemuksia tuosta lukisi mielellään lisää...

                    Comment


                    • #11
                      Tosin kaverin Fiat Bravossa on kans kw v2, ja ei se tiputa hampaita...

                      Comment

                      Working...
                      X