Eli autossani on tuollainen alusta, ja säädetty varamaan niin kovaksi kun vaan mahdollista. Lueskelin vanhoja topicceja ja sain vähän ristiriitaisen käsityksen tuosta säädöstä. Eli, pystyykö S2:sen versiossa etu- ja takapään jäykkyyttä säätämään? Ja tapahtuuko säätö iskarin päässä olevista ruuveista vai täytyykö koko iskari ottaa ulos? Ja miten tuo säätö kannattaa suorittaa? Eli saako esim. yhdellä kierroksella paljon aikaan?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
KW variant 2 säätö ja huolto
Collapse
X
-
Millainen on ulosjouston jäykkyys? Mulla oli bilsteineissä mielestäni aika heikko ulosjouston vaimennus joka on nyt ajan myötä parantunut. Kuitenkin vielä joissakin montuissa keula heijaa liikaa.
Mietityttänyt hieman jos hommaisi säädettävät iskarit eteen, jos saisi säädettyä sopivaksi
Comment
-
Tässä ketjussa nyt näkyy noita S2 avantin omistajia olevan, jotka alustalle jotain on tehneet.
Nyt kysynkin, että millaista settiä tuonne alle kannattaa laittaa? Joko koko jousi ja iskaripaketti tai pelkät iskarit
Originellit vaikutti aika hintavilta. Onko toi bilstein ok ja bolt on?
Mistäs näitä kannattaa hommata? Mieluusti hakisin ihan jostain lähiliikkeistä...
Comment
-
Tätä KW:ta en äkkiseltään suosittele. Saksan autobahnalla oli omiaan, mutta täällä suomen tiestöllä ihan järkyttävä kivireki. Alkaa toimi vasta +140km/h nopeuksissa. H&R:llä on coilover kitti avanttiin, ja on huomattavasti halvempi kuin KW:n vastaava säädettävä, ja ilmeisesti hieman mukavempi.
Comment
Comment