Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä alusta ja mikä ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Mistä alusta ja mikä ?

    Eli pitäis saada tommoseen Audi 100 (c4) -60/-40 alusta niin aattelin kysästä et mistä sais halvalla hyvän alustan ? Että jos tiedätte niin laittakaa tähän tekstiä. kiitos :)

    #2
    voi olla tyhmä kysymys, mutta miksi 60/40? eikös se ole laiton? sit vituttaa ku ei mee katsastuksesta läpi.. vai onko näin? www.autovaruste.net

    Comment


      #3
      GTS-alustaa voisit katsoa kitupiikki.net:in sivuilta.

      Comment


        #4
        siksi 60/40 koska keula on korkeampi kuin perä, jää muuten keula korkeemmalle ja se ei kovin hieno ainakaan minun meilestäni ole.

        Comment


          #5
          itekkii oon aatellu sitä 60/40 alustaa mut jänskittää sit se katsastus :D vai onko siinä ongelmia?

          Comment


          • #6
            Itse kävin eilen katsastamassa autoni ja muutoskatsastin Weitecin -40mm alustasarjan edulliseen 101 ?:n hintaan. Ei ainakaan tuolla madalluksella ja vakiorengastuksella ollut mitään ongelmia.

            Comment


            • #7
              Kyllä se keula on jo kohtuu matalalla tuolla 60/40 madalluksella. Jokunen vuosi takaperin mulla oli juurikin tuollainen Audi 100 tuollaisella madalluksella.
              Katsastuksessa ei ongelmia, mutta liikenteessä kylläkin. Varoa sai joka paikassa.

              Comment


              • #8
                Mulla on ostoslistalla FK 35-40 jouset ja iskarit. Jos pudottaa kumpaakin päätä saman verran niin keula tosiaan näyttää jäävän korkeammalle kuin perä.

                Comment


                  #9
                  Mulla on alla Eibach -30/30 jouset ja etupää on eineen verran alempana kuin takapää. jotenkin tuntuis, että kunnon jousisarjalla noin onkin. Aiemmin alla oli Weitecin -40/40 ja käytännön pudotus niillä oli -65/55. Sen jälkeen olen ollut vähän skeptinen kaikkiin ilmoituksiin madalluksesta.

                  Comment

                  Working...
                  X