Mahtaisko joltain löytyä sen valkoisen värin värikoodia. Eli kyseessä se hieman erikoisempi valkoinen. Lienee joku helmiäissävy. Kasikoneisessa A8:ssa tuota ainakin on käytetty joskus 90 luvulla. Koitetaan tuuria, kun ei meinaa mistään löytyä esimerkkikuvaa...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A8 (S8?) ~95 värikoodi?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Comment
-
-
Kitoos,
lienee tuo Pearl White Metallic Tricoat L0A9/C9 vaikka monitori tuon värilätkän aivan muuksi vääristää.
Comment
-
Mulla oli parkkipaikkakolhun korjauksen kustannnusarviota tehdessään maalari luullut väriä tavalliseksi valkoiseksi, auto oli silloin ulkona lumisateessa. Auton halliin sisään ajettuaan huomasi että väri olikin kolmikerroshelmiäinen, soitti kertoakseen että maalauksen häivytys ei onnistukaan kuten oli ajatellut vaan onkin maalattava koko puskuri/kylki...
Comment
-
Eikä aina auta koko osan maalauskaan. Mulla oli konepelti melkoisesti kiveniskemillä maskin ympäriltä ja maalattiin koko pelti. Nyt se on eri sävyinen kuin muut osat. Tosin autossa on muutenkin muutamia eri sävyjä eri osissa. Maalari sanoi, että ei tollasta helmiästä kunnolla tasasävyiseksi saa kuin maalamalla koko auton yli.
Jossain vaiheessa menee takaluukku uusiksi ja silloin ajattelin itse kokeilla maalata sitä kun tuo ylimaalaus ei mahdu budjettiin ihan heti. Sitä ennen kuin tarvis kaikenlaista muutakin tehdä. Auran Väri ja Varaosa (Turussa) tekee spraypurkkeihin sävyjä, sellaisella voi kokeilla jotain pienempiä osia, kuten peilinkuoria.
Comment
Comment