100 C4 2.0 koneella ja syylärin kiinnityskohdat:
Tuota autoa on mällätty joskus keulasta ja syylärin on kyläsepät asentaneet vinoon ja siten, että konepellin avausvipu ei mene kunnolla kiinni, vaan jää kantamaan syylärin päälle. Syyläri on siis asennettu suoraan avausvivun raon alle. Mielestäni avausvivun tulee mennä syylän takapuolella olevaan syvennykseen, moottorin puolelle. Korjatkaa jos olen väärässä.
Syylärin oikean puolen alapuolen kiinnitys on vääntynyt sisäänpäin ja ajattelin oikaista sen. Silloin ehkä saisi syyläriä tuotua tarpeeksi eteenpäin.
Olisiko jollakin jotain huomioonotettavia asioita tähän projektiin? Ja olisko jollakin valokuvia siitä, miten tuo syyläri on tehtaan jäljiltä asennettuna. Lähinnä kiinnostaa kuvat kiinnityspisteistä ja tarkasta sijainnista.
Tuota autoa on mällätty joskus keulasta ja syylärin on kyläsepät asentaneet vinoon ja siten, että konepellin avausvipu ei mene kunnolla kiinni, vaan jää kantamaan syylärin päälle. Syyläri on siis asennettu suoraan avausvivun raon alle. Mielestäni avausvivun tulee mennä syylän takapuolella olevaan syvennykseen, moottorin puolelle. Korjatkaa jos olen väärässä.
Syylärin oikean puolen alapuolen kiinnitys on vääntynyt sisäänpäin ja ajattelin oikaista sen. Silloin ehkä saisi syyläriä tuotua tarpeeksi eteenpäin.
Olisiko jollakin jotain huomioonotettavia asioita tähän projektiin? Ja olisko jollakin valokuvia siitä, miten tuo syyläri on tehtaan jäljiltä asennettuna. Lähinnä kiinnostaa kuvat kiinnityspisteistä ja tarkasta sijainnista.
Comment