Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 syylärin kiinnitys

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    C4 syylärin kiinnitys

    100 C4 2.0 koneella ja syylärin kiinnityskohdat:

    Tuota autoa on mällätty joskus keulasta ja syylärin on kyläsepät asentaneet vinoon ja siten, että konepellin avausvipu ei mene kunnolla kiinni, vaan jää kantamaan syylärin päälle. Syyläri on siis asennettu suoraan avausvivun raon alle. Mielestäni avausvivun tulee mennä syylän takapuolella olevaan syvennykseen, moottorin puolelle. Korjatkaa jos olen väärässä.

    Syylärin oikean puolen alapuolen kiinnitys on vääntynyt sisäänpäin ja ajattelin oikaista sen. Silloin ehkä saisi syyläriä tuotua tarpeeksi eteenpäin.

    Olisiko jollakin jotain huomioonotettavia asioita tähän projektiin? Ja olisko jollakin valokuvia siitä, miten tuo syyläri on tehtaan jäljiltä asennettuna. Lähinnä kiinnostaa kuvat kiinnityspisteistä ja tarkasta sijainnista.

    #2
    Taitaa olla kärryssäsi jäähdyttäjä hiukan liian sisällä yläpäästään? Ehkä yläpään kiinnikkeet on asennettu väärinpäin paikoilleen?
    Näissä kuvissa näkyy paremmin kolo, johon tuulihaka menee konepellin ollessa kiinni.

    Tässä vielä muutama kuva, ilman jäähdytintä ja jäähdyttäjän kanssa.
    Ei löytynyt parempia kuvia kasausvaiheesta, pahoittelen.

    Toivottavasti et ole vielä innoissasi oikaissut noita alapään kannakkeita suoriksi, nimittäin niiden tulee olla vinossa. Kuvissa tuohon kuskin puolella olevaan kannattimeen ei ole koskettu, hanttarin puoleinen puolestaan on väännetty "vähän sinne päin". Kutakuinkin tuollaiset ne kuitenkin taitaa tehtaan jäljiltäkin olla.

    Comment


      #3
      Kiitos kuvista, nuo selvensivät asiaa paljon. Yläpään kiinnikkeet olivat väärin päin, mutta niidenkään kääntö ei auttanut asiaa, vaan alapään toista kiinnikettä pitää murjoa hieman eteenpäin.

      Jatkamme harjoituksia.

      Comment

      Working...
      X