Onko kokemuksia noista fk:n säädettävistä paketeista. Tässä punnitsen kumman laittas fk:n vai kw:n?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
FK-Highsport alusta
Collapse
X
-
Minulla on tuo FK:n alustasarja, ja olen kyllä ollut siihen tyytyväinen. Jämäkkä ajaa, ei notku eikä lullaa. Jollekin ehkä liian jäykkä, minulle sopiva, joskus voisi olla ehkä himpun vieläkin jäykempi.
Noissa on ollut takapään osien kanssa ongelmaa kolinan kanssa, minun sarja ei kolise. Se onkin ilmeisesti uudempaa sarjaa kuin vanhemmat. Takajousien kierteiden päällä on muovia, jonka luulen poistaneen kolinan. Vanhemmissa ei ole sitä.
En sitten suositttele missään nimessä ostamaan noita Completokselta, takuuasiat mättää ja pahasti sekä myös "palvelu". Palvelu-sanaa tässä kohdin ei voisi edes käyttää, sen verran "asiakas on mulkku" toimintaa olen saanut, samoin kuin kaverikin.
Säädettävä on hyvä siksi että sen saa juuri siihen mihin haluaa. Kierteet kannattaa suojata kuralta että niitä voi joskus säätääkin.
KW on melkovarmasti laadukkaampi, mutta myös kalliimpi.
Comment
-
Mikkis
mulla nyt ollut pari viikkoa alla tuo FK säädettävä halpis satsi. (tarjous 499e)
muuten ihan ok, sopivan jämäkkä. monille varmaan liiankin..
mutta etupäässä kolistaa ja narisee, ja etupään joutuu säätämään 2cm eri tasoon että auto on suorassa.
madallus pitäisi olla 30-60mm mutta taitaa jäädä tuosta 60millistä ainakin kymmenen pois.
no, pikku nyppimistä ja eiköhän se asiansa aja.
niinjoo, autohan on A4 avant 1.8T -98.
Comment
Comment