Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sopiiko S4 etupuskuri A4:een?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sopiiko S4 etupuskuri A4:een?

    Olen tilaamassa -99 A4:een S4 etupuskuria ja apc:llä sanottiin että se ei sovi suoraan A4:een? Mitä eroa niillä voi olla kun korimalli on ihan sama? Olisiko kiinnityksissä tai jossain jotain eroa? Jos joku on S4:en puskurin asentanut A4:een niin informaatio olisi tarpeen.

    #2
    Arvaanpa että on erilaiset lokasuojat ja tästä syystä myös puskuri.

    Comment


    • #3
      Tuo Kaukuan Tommi kauppas mulle joskus vuosi sitten S4 orkkispuskuria ja helmoja jotka sillä oli
      aiemmin siinä WideBodykit A4:ssa siis ennen tuota viimeisintä lookkia.
      Kuulema menee heittämällä paikalleen koska RS4 on se joka on leveämpi.
      En ole varma tästä mutta niin tuo väitti että ne sopii 1/1.

      Comment


      • #4
        Kyllä S4 on just samalla korilla kuin A4 ja lokasuojat just saman levyiset. RS4 taas on koriltaan paljon leveämpi kuin edeltävät. S4 puskureita olen moneen aanelkkuun nähnyt laitettuna niin kuvittelisin sen heittämällä menevän. Jos jollain olisi käytännoön kokemusta tuon asentamisesta niin auttais paljon.

        Comment


        • #5
          Omassani on S4 puskurit kiinni ja mielestäni sopivat ihan suoraan. Edellinen omistaja oli ne jo kyllä laittanut, joten en ole ihan varma mitä homma vaatii.

          Comment


          • #6
            Lokasuojat ovat samanlaiset A4:ssa ja S4:ssa, joten puskureiden sivukiinnikkeetkin lienevät samanlaiset.
            Sen sijaan V6-koneisissa A4/S4:ssa moottorin alla oleva suojalevy on erilainen kuin neloskoneisissa.
            Neloskoneen suoja ei mene varmaankaan heittämällä S4-puskuriin, muttei liene suuri ongelma modata.

            Comment


            • #7
              Tälläisia pieniä eroja epäilinkin, mutta tuollaiset pienet jutut varmaan saa patentoitua jotenkin. Toivotaan nyt että eres osa kiinnikkeistä osuu kohdalleen.

              Comment


              • #8
                Menee se,Eteen ainaki.Entiseen vaihdoin.-99 mallis kiinnikkeet joutuu vaihtaan sivuille.vanhemmis käy vanhat kiinnikkeet.

                Comment


                • #9
                  Mitkä kiinnikkeet joutuu vaihtaan sivuille? Mulla on facelift malli eli siinä ilmeisesti pitää toi tehdä.

                  Comment


                  • #10
                    mullaki oli toi face lifti mut niin vaan piti ne kiinnikkeet vaihtaa sivuille,semmoset muovit kokoo30cm x 20cm muuten se puskin ei istunu siihen.oisko niitä puskureitaki sit face lifti ja vanhaa?ja pohjamuovikin meni.mut mulla oli myös s:n lokarit,koska niis on ne ritilät cooleriden kohdalla.(lisä heposten toivossa:)

                    Comment


                    • #11
                      Kyllähän ässäskin tuli toi facelift,mutten sitten tiedä muuttuiko juuri tuo kiinnitys siinä. Puskurin tilasin faceliftiin,mut katotaan nyt mitä tulee. Onnistuiko siirto helpolla? En oo viel koskaan ottanut puskuria omasta pois,mut sittenhän selviää paremmin kun irti pitää ottaa. Onko ässäs jotkut ritilät/aukot lokareissa? Olen niitä paljon katsellut mutta ritilöitä en ole ikinä nähnyt.

                      Comment


                      • #12
                        niissä sisälokareis on ritilät.ei helpolla pelkistä kuvista näy.itse vaihdatin käyttöautos niin en tiä kuinka sen puskurin saa pois.

                        Comment

                        Working...
                        X