Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Automaalaria Pirkanmaalta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Automaalaria Pirkanmaalta?

Oman kokemuksen perusteella hyvää jälkeä tekevät ainakin seuraavat puulaakit:

Hervannan Automaalaamo Ky, Rusko, Tre, 03-172 209
    Kolarimaalaus Oy, Partola, Pirkkala, 03 265 2215

Jos saa hieman lainata threadia (kun itsekin asustelen Tampereella :) ), niin osaako joku heittää karkeaa arviota, että mitä esimerkiksi noissa mainituissa paikoissa kustantaisi pienen kolhun oikaiseminen etulokasuojasta ja sitten sen maalaaminen? Kun olen nyt yhden auton hommaamista tässä harkinnut ja pieni kolhu siitä löytyy noilta kohdin.

Comment

Konetyö Hakala Lempäälästä Vanattarantiellä. Teki tuota projektiani ja voi suositella.

Comment

Puoli OT:

On muuten tuo Siltasen Pekka melkein sukua meikälle. Tai siis tädin entinen mies, en oo ite tainnu livenä nähdä montaakaan sen maalaamaa autoa, mutta aika pitkäänhän mies on maalaillut.

Comment

Olen toiveikas, että maahantuoja tulee vastaan ongelman korjaamisessa
          Minun tapauksessa ei ainakaan tulleet vastaan, kyseessä oli avant.

Comment

Olisko tähän listaan tullut vuosien saatossa päivityksiä? Pitäis varmaan maalarilla käyttää oven alareuna siistittävänä ja Autoklinikan 400€ kuulosti kyllä senverran arvokkaalta, että herkesi itseteinjasäästin fiksaukseni häiritsemästä.

Parinsadan euron verran se kyllä häiritsee, mutta mahtaako moiseen rahaan löytyä täältäpäin tekijää.

Comment

Mitä toi oven alareunan siistiminen kattaa? Jos jotain pahaa ruoste hommaa ja muuta ovessa niin ei 400€ kuulosta yhtään pahalle, kun todennäköisesti joutuu häivyttämään lokariin ja toiseen oveen? Mutta suosittelen kysymään Kolarimaalauscenteristä kangasalalta arviota.

Comment

Itse asiassa kyse on oikeasti pintaruosteesta, joka tulee tareunasta noin 15 cn matkalta listan yläpuolelle. Tämä alue on jo hiekkapuhallettu. Listan alla on lievää kupruilua osalla matkaa, ja näistä varmaan nousee listan yläpuolelle pari kohtaa, luokkaa 5 mm.

Ruostekorjaus tarkoittaa siis n. 10 min hiekkapuhallusta. Toki sitten joutuu pohjamaalaamaan ja koko alueen ja kittaamaan max. puolen kämmenen kokoisen alueen. Maalauksen rajaus oven keskilistaan.

Neljälläsadalla eurolla olen valmis katselemaan omia räpellyksiä alareunassa, kun kuitenkin saan itse (tein ja säästin) tehtyä ruoste korjauksen.

Comment

Kukahan Pirkanmaalla tekee tänä päivänä sitä kuuluisaa hyvää ja halpaa? Olis sanomista vähän siellä täällä ja pitäisi nuo varmaan elvyttää ennen kun rupeaa näkymään läpi.

Comment

Seppo Ilo Kylmäkoskella

Comment

Kiitos vinkistä. Pitää käydä joku päivä käydä näytillä kun ajelen päivittän hml-tre-hml.

Comment

Working...
                      X