Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Iskarit vaihdettu,kolina jatkuu, ehdotuksia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Iskarit vaihdettu,kolina jatkuu, ehdotuksia

    Eli laitoin eteen uudet iskarit ja vaihdoin samalla yläpään laakerit. Kolisee kuitenkin edelleen oikealta edestä kuopista ajettaessa. Iskareiden vaihdon kyllä huomaa ajossa :) Voipi olla että kyseinen kolina peittyi aiemmin iskareiden kolinaan ja kaipaisin ehdotuksia vian syyksi. Ja miten siitä saisi varmuuden. Auto on siis 80 typ89 -87 1.8E.

    #2
    alapallonivel tai kallistuksenvakaajan koiranluu

    Comment


      #3
      Nosturille ja rautakangella vääntelemään väljiä. Pirullisia havainnoida moiset.

      Comment


      • #4
        Kallistuksen vakaajan koiranluut todennäköisesti vaihtoon. Itselläni oli kolinaa myös etupäässä, katsatusmies ei löytänyt mitään vikaa. Kun vaihdoin nuo koiran luut loppui kolinat. Eikä maksa paljoa kyseiset vermeet.

        Comment


          #5
          Koiranluut vaihdettu taakse just äsken. Suurimmat kolinat häipy, mutta vikaa on viä alatukivarren puslissa, joissa on kuulemma väljää. Veikkaisin samaa vikaa sun autos etupäähän.

          Comment


            #6
            Kiitoksia vaan kaikille. Ilmoittelen kun saan "luut" vaihdettua josko ongelma ratkesi.

            Comment


              #7
              Ja voipi olla myös satulan luistit kuluneet niin väljiksi että pääsevät kolisemaan. Näinkin on päässyt käymään... Ei kovin yleinen syy mutta joskus se voi tämäkin olla syypäänä kolinaan.

              Comment


              • #8
                alatukivarsien puslat?

                tai apurungon puslat? itse olen kaikki muut keulaan vaihtanu paitsi noi apurungon puslia ja pauke jatkuu mutta toivottavasti häviää kun vaihtaa puslat. on muuten työläs homma vaihtaa mutta ei auta.

                Comment


                  #9
                  mulla oli edellinen auto samaa tyyppiä ja siinä sama vika syy oli moottori palkin kiinnitys,muistaakseni sielä oli jotain kumi osaa missä oli tullu tunnit täyteen

                  Comment

                  Working...
                  X